Symmetrinen lähivalo ei Suomessa kelpaa. SB-lähivalot pitää vaihtaa H4-tarvikeumpioihin, jotka menevät heittämällä jenkkilamppujen tilalle.
Uudempien jenkkien merkkikohtaisesti muotoillut symmetriset lähivalot saa pitää muutto- mutta ei tuontiautossa.
SB-pitkät todennäköisesti kelpaavat katsastuksessa. Kelpasivat ainakin parikymmentä vuotta sitten '65 Oldsissa. H1- tai H4-umpio antaa enemmän, ja valkoisempaa, valoa. H4-umpioilla voi lähivalot kahdentaa, mutta se ei vm. '80 ja uudemmissa ole sallittua.
Jos käy usein Englannissa, voi sisemmät umpiot vaihtaa vasemmanpuoleisen liikenteen H4-umpioiksi, ja kytkeä satamassa lähivalot sisempiin umpioihin. Katkaisijan voi sijoittaa moottoritilaan.
Jenkkikoon H4-umpioista särkyy lasi ensimmäisellä sateella, jos laittaa 100 W polttimon. Umpion ilmatila ei riitä.
Alkuperäisistä lampunpesimistä ilmeisesti joudut luopumaan. Pyyhkijöitten poisto ja suuttimien muutostyö riittää. Tarpeeksi vahva neste pesee lamput tyydyttävästi ilman pyyhkimistä. Fairyä tarpeeksi pesuveteen, mutta ei niin paljon, että tulee raitoja tuulilasiin.