Ateho  Elekma

GS5-39DZ

  • 1 Vastauksia
  • 59 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa RikuPit

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
GS5-39DZ
« : 23.04.2024, 23:06:05 »
Tulee näillä näkymin hommattua tämmöinen laatikko yhdistelmään 240 + B230 + vakiota loput laatikon jälkeen paitsi lukko.

Enempi löytyy tietoa täältä GS6-37DZ sovituksesta. Eroja kuitenkin löytyy käsittääkseni ainakin:

Kytkinakseli. Suurempi, boorimäärä eri. Saako näihin kytkinlevyä ja kaikkea muutakin kytkinkopan sisään samalla tavalla kun pieneen 6-loviseen? Lensun tekemä, jolloinka olettaisin että etäisyydet kopan sisällä samat.

Kardaanin laippa. Tuleeko tähän(kin) hardy kiekko väliin? Laippa käsittääkseni eri pulttijaolla kun pienemmässä. Tähän sai kai joitakin adaptereita mutta niistä ei ole tietoa vielä enempää.

Mikä kardaanin etupätkä on helpoiten muokattavissa tähän? Voiko hyödyntää esim. m45 perästä kun semmoinen löytyisi jo?

Mahtuuko tämä GS5-39DZ 240 koriin tekemättä tunneliin lisää tilaa? On kuulemma ainakin 10cm lyhyempi kun GS6.

Toivottavasti saadaan keskustelua aikaseks!

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 365
  • Jee jee
Vs: GS5-39DZ
« Vastaus #1 : tänään kello 09:04:59 »
Kaiken kaikkiaan toi iso 5v aski on melko turha. Se on vähä semmone aloitteleville harrastelijoille myytävä jäte.
39dz askin suurin vaihde on suora. 37dz askissa kutonen on sit ylivaihde. Maantiellä toi ylivaihde on todella kiva. Ton lisäksi 39dz on kuoriltaan vähän tarpeettoman iso. 39dz askia on isolla hardyllä ja sillä perus volvo/opel/bmw laipalla.
Ennemmin laittaa saman hintaisen 37dz askin tai jos haluaa "kaiken kestävän" askin, ni sit laittaa 300e lisää ja ostaa sen 53dz.
!

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo