Oli juu turhankin rikkaalla, pyysin säätämään ihan virallisen suosituksen mukaisesti, ehkä osin nuukuus syistäkin. Ihan riittävästi kulkee kyllä näinkin ja toimii normaalisti. Ainoastaan sellainen merkittävä muutos tapahtui säätämisen jälkeen, että aivan tyhjäkäynnin tuntumassa veto on heikompaa. Koko juttu sai alkuunsa siitä, kun auto alkoi käymään huonosti tyhjäkäyntiä ja tarvitsti lämpimänäkin pitkähkön startin. Kaasuttimessa oli neulaventtiili jumissa ja kaasutin pääsi tulvimaan, samalla huomattiin kaasuttimen jalassa alipainevuoto, laitettiin kaikki tiivisteet ja joku kalvo uusiksi. Työn jälkeen kaasutin jäi säätämättä ja tyhjäkäynti oli edelleen huono ja satunaista voimakasta nykimistäkin esiintyi, samalla tyhjäkäynti oli sellainen, että usein sammui heti kun päästi jalan kaasulta, ja jos ei heti sammunut, niin sammui 5min kuluessa itsestään. Kaasutinta tutkittiin uudestaan, vaihdettiin taas joku toinenkin kalvo, ja säädettiin sitten näihin virallisiin lukemiin kaikki, sen jälkeen on toiminut oikein hyvin, paitsi tosiaan tyhjäkäynnillä veto ohutta. Tarkoitukseni on kesän tullen kun auto herää talviunilta, puhdistaa pakoputken pää, sitten näen kuinka herkästi putki nokeentuu uudestaan.