0
Turbointtelkuurel ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.
tuollaista on kirjoitettu näistä vähäpäästöisten pumpuista että taitaa niissä kait jotain eroja ollakin...Pumpun peukaloinnilla saa tehoa 142 hv @ 3950 rpm ja 298 Nm @ 2400 rpm.Korvaamalla viskopuhallin sähköisellä => 152 hv @ 4200 rpm ja 310 Nm @ 2400 rpm.Jostakin syystä noissa vähäpäästöisten pumpuissa on ollut vikoja, esim omassani tehokäyrä oli tämmöinenhttp://www.volvolandia.com/SVF/index.php?topic=1717.msg32214#msg32214
paljonkos tuolla AR.36 garretilla uskaltaa pitää ahtoja ennen kuin pakopaineet on taivaissa
jossakin 1 bar kieppeillä ne tuossa on tällä hetkellä...
Ne on ihan hyvät paineet... en ainakaan itse juurikaan eroa huomannut oliko 1,0 vai 1,2bar.Samperi kun joku myis mulle välijäähdytin sarjan niin pääsis itsekkin ahtoja nosteleen käyttiksestä. Vaikka hyvältä se tuntui äskönkin kun pitkästä aikaa tyypitin. Tällä hetkellä vain syöttöä ruuvattu sen verran paljon että lykkää kunnolla mustaa läpi kierrosalueen
http://shop.wiltec.info/index.php/cat/c177_Intercooler.htmlsieltä vaan uutta kiinalaista mallista riippumatta 105e kotiovelle
ei kettään sattus olemaan iisalmen lähettyviltä ja sattus vielä omistamaan heittokelloo että vois ajotuksen säätää? alkaa aika kalliiks käyvä kun käyttää avvainvaunulla sääjättämäsä... tul tuossa uus vähän uuvempi ja parempi kuntonen öljypoltin ostettua niin tartteis vähän säätää