Itsellä BMW E36 325TDS voimansiirto taka-akselilla, eli ZF S5D260 laatikko ja 188 perä torsen lukolla ja 2,56 välityksellä. Aika sopiva paketti tohon siviili ajoon. Radalla totakai vois olla tiheemmät välitykset, mut toi toimii hyvin 60-120km/h 2.vaihteella ja 3.vaihteella 100-180km/h, eli sen mitä radalla voi ajaa.
Vetareina E28 sisänivelet jotka käy suoraan 188 perään ja 300 sarjan volvon nivelet isommista vakiovetareista käy suoraan BMW E28 vetareihin kiinni.
Jos nyt lähtisin tekemään, ostaisin HETI corvetten voimansiirron. Ei muuta mietittävää kun vaihteensiirto, kardaanin pituus (aika samaa luokkaa), ripustus (helpoin osa) ja vetarit.
Saada toi kehikko BMW lootan ja perän ympärillä kestämään tuolla rajoitetussa tilassa on aika painajainen. Joku 100 rykäsyä risteyksestä, ni kehikko antaa periksi, tai vääntyy heikoimmasta kohtaa. Volvon vetonivelet räjähtelee. Varmaan tuolla vääntömomentilla ja sillä että taka-renkaat eivät sudi on kanssa osansa kehikon hajoamisessa.