Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

VRCF foorumin kehitysehdotukset

  • 1132 Vastauksia
  • 301194 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #330 : 20.11.2010, 12:07:53 »
Clubin tämänhetkisessä hallituksessa on vahvaa ristivetoa mitä tulee suhtautumiseen tuohon Facebookiin... ;D

No sit tehdään epävirallinen :P

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #331 : 20.11.2010, 12:08:28 »
Clubin tämänhetkisessä hallituksessa on vahvaa ristivetoa mitä tulee suhtautumiseen tuohon Facebookiin... ;D

Kui ni  :juhau: - ei mun ole pakko sitä lukea.

Ihan vapaasti vaan. Mutta sen voisi perustaa  *taavih-> tai  :peetu:

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13519
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #332 : 20.11.2010, 12:13:13 »
Kui ni  :juhau: - ei mun ole pakko sitä lukea.

Ihan vapaasti vaan. Mutta sen voisi perustaa  *taavih-> tai  :peetu:
*taavih-> taitaa olla aktiivisin fabossa :facepalm:
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2126
    • Instagram kuvat
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #333 : 20.11.2010, 15:16:01 »
Clubin tämänhetkisessä hallituksessa on vahvaa ristivetoa mitä tulee suhtautumiseen tuohon Facebookiin... ;D

Jos ja kun yhdistyksen rahavirtoja ajatellaan niin en usko, että facebook ainakaan negatiivisesti vaikuttaa asiaan. Eli mielestäni keskustellaan ja markkinoidaan siellä missä ihmiset liikkuu. Voin vaikka itse perustaa yhteisön jos se joltain tuntuu vastenmieliseltä tai muuten vaan on työsarkaa liikaa. En kuitenkaan niin tee ellei joku sitä minulta pyydä tai siihen velvoita.

Pähkinänkuoressa: kannatan siis facebookkia tässäkin asiassa.

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #334 : 20.11.2010, 15:20:05 »
Jos ja kun yhdistyksen rahavirtoja ajatellaan niin en usko, että facebook ainakaan negatiivisesti vaikuttaa asiaan. Eli mielestäni keskustellaan ja markkinoidaan siellä missä ihmiset liikkuu. Voin vaikka itse perustaa yhteisön jos se joltain tuntuu vastenmieliseltä tai muuten vaan on työsarkaa liikaa. En kuitenkaan niin tee ellei joku sitä minulta pyydä tai siihen velvoita.

Pähkinänkuoressa: kannatan siis facebookkia tässäkin asiassa.
Mukana. ;)
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6352
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #335 : 20.11.2010, 15:29:49 »
Mitä järkeä on keskustella samojen ihmisten kanssa samoista asioista kahdessa eri paikassa? Eli mielestäni kannattaisi unohtaa koko facebook (eikä pelkästään tämän asian tiimoilta  ;D ) Ja jos ajattelee julkisuutta ja mainosarvoa, niin ei tämän yhdistyksen tarkoitus ole kuitenkaan olla mikään miljoonabisnes, tai eihän yhdistys edes saa ollakkaan sellainen.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #336 : 20.11.2010, 15:35:08 »
Mitä järkeä on keskustella samojen ihmisten kanssa samoista asioista kahdessa eri paikassa? Eli mielestäni kannattaisi unohtaa koko facebook (eikä pelkästään tämän asian tiimoilta  ;D ) Ja jos ajattelee julkisuutta ja mainosarvoa, niin ei tämän yhdistyksen tarkoitus ole kuitenkaan olla mikään miljoonabisnes, tai eihän yhdistys edes saa ollakkaan sellainen.

Saahan liikevaihto olla vaikka 2 miljoonaa, mikäli siitä ei jää voittoa... jos miljoonia tulee, niin yhdistyksellä tulee kova työ hemmotella sillä rahalla jäseniä....  yhdistyksen caribian risteily jne. :)

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2126
    • Instagram kuvat
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #337 : 20.11.2010, 15:41:01 »
Mitä järkeä on keskustella samojen ihmisten kanssa samoista asioista kahdessa eri paikassa? Eli mielestäni kannattaisi unohtaa koko facebook (eikä pelkästään tämän asian tiimoilta  ;D ) Ja jos ajattelee julkisuutta ja mainosarvoa, niin ei tämän yhdistyksen tarkoitus ole kuitenkaan olla mikään miljoonabisnes, tai eihän yhdistys edes saa ollakkaan sellainen.

Se on kato nykyaikaa  :D

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #338 : 20.11.2010, 16:12:55 »
Se on kato nykyaikaa  :D

se on nykyaikaa, eikä tuolla landiankaan facebook-sivulla kai juuri keskustella. mutta sillä voi leimauttaa itsensä  :sundaydriver:

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #339 : 20.11.2010, 16:45:30 »
Kyllä sitä on tullut leimauduttua ilman naamakirjaakin.

Sitäkin voi miettiä, että onko se vrcf.n naamakirja sitten pois täältä käytävistä jutuista.

Vrcf:n tarkoituksena kun on koota kaikki Volvoilijat tänne eikä naamakirjaan.

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #340 : 20.11.2010, 16:52:34 »
Kyllä sitä on tullut leimauduttua ilman naamakirjaakin.

Sitäkin voi miettiä, että onko se vrcf.n naamakirja sitten pois täältä käytävistä jutuista.

Vrcf:n tarkoituksena kun on koota kaikki Volvoilijat tänne eikä naamakirjaan.
Varmasti onkin, ja vedän kuitenkin museon tähän, jolla on oma osionsa FB:ssä myös - hiljaista siellä on, ja käyttäjiä ei läheskään kuten itse museossa. Nääkin varmaan riippuu asiasta. Hienoa kuitenkin, että asiaa jotenkin mietitään. Eihän tuo FB pakko ole, edelleen "VRCF foorumin kehitys ehdotus". ;)
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #341 : 20.11.2010, 16:59:34 »
Varmasti onkin, ja vedän kuitenkin museon tähän, jolla on oma osionsa FB:ssä myös - hiljaista siellä on, ja käyttäjiä ei läheskään kuten itse museossa. Nääkin varmaan riippuu asiasta. Hienoa kuitenkin, että asiaa jotenkin mietitään. Eihän tuo FB pakko ole, edelleen "VRCF foorumin kehitys ehdotus". ;)

Niin, kyllähän se sitä on, että kun ryhmä on perustettu siellä, niin sinne liitytään ja se on sitä myöten selvä  ;D
Mut tämmöstä tää on  :idiot2:

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #342 : 20.11.2010, 17:22:23 »
Jos yhdistys ilmaisee olemassaolostaan vaikka mtv3:n yö chatissa, niin eihän se sitä tarkoita, että keskustelut käytäisiin siellä, vaan se on mainos.  Samoin, kuin facebook on mielestäni yhdistyksille ja yrityksille keino saada itselleen näkyvyyttä ja tunnettuutta, eikä niinkään toimia esim. yrityksen kaupankäynti-paikkana.
Näkyvyys on siis se asia, joksi itse miellän esim. FB:n tälläisessä kyseessä olevassa asiassa, eikä se ole ollenkaan huono asia, Jos on halu saada volvon omistajille ja volvoista kiinnostuineille yhdistys tietoisuuteen.
Tarkoitus ei kuitenkaan ole olla "inside piiri"    :::Samat käyttäjät - Sama sisältö      Uusia käyttäjiä - Uutta sisältöä:::

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #343 : 20.11.2010, 17:41:59 »
Jos yhdistys ilmaisee olemassaolostaan vaikka mtv3:n yö chatissa, niin eihän se sitä tarkoita, että keskustelut käytäisiin siellä, vaan se on mainos.  Samoin, kuin facebook on mielestäni yhdistyksille ja yrityksille keino saada itselleen näkyvyyttä ja tunnettuutta, eikä niinkään toimia esim. yrityksen kaupankäynti-paikkana.
Näkyvyys on siis se asia, joksi itse miellän esim. FB:n tälläisessä kyseessä olevassa asiassa, eikä se ole ollenkaan huono asia, Jos on halu saada volvon omistajille ja volvoista kiinnostuineille yhdistys tietoisuuteen.
Tarkoitus ei kuitenkaan ole olla "inside piiri"    :::Samat käyttäjät - Sama sisältö      Uusia käyttäjiä - Uutta sisältöä:::
Sait kirjoitettua sen mitä itse voisin tuolla tarkoittaa. :)

Hyvä, kun täällä kirjoitellaan aktiivisesti ja annetaan palautetta, vinkkejä, kehitysideoita jne., kertoo kiinnostuksesta ja muuntautumiskyvykkyydestä jos tarvetta johonkin tulee. :)
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

Poissa Peetu

  • 829
  • Kunniajäsen
  • Grand Touring
  • *****
  • Viestejä: 1610
Vs: VRCF foorumin kehitys ehdotukset
« Vastaus #344 : 20.11.2010, 19:23:24 »
Kai Klubille tulee virallinen Facebook -sivusto?  8)

Landiallakin on, ja mä oon facessa, joten tietty pitää tehdä  :hello:
Recycle Racing #06
Bmw X3 -13 & M3 Cab dkg -08

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron