Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: ToniJH - 28.08.2012, 19:13:24
-
Moi.
Tuossa on jo jokunen tovi ollut Lamdan vikavalo päällä ja käväsin tänään kaverin luona vikakoodit lukemassa.
Muita ilmoituksia ei antanut kun tuon "Main Catalysator Below.." tiedon, katalysaattori on vasta vaihdettu hiljattain.
Toivottavasti ei kallista remppaa olisi tulossa. :-\
Käyntihäiriöitä en ole havainnut, aika tasainen on käynti. Kun tuolla on ollut mainintaa tuosta kaasuläppäkotelosta ja sen aiheuttamista häiriöistä tyhjäkäynnin aikana.
-
Moi.
Tuossa on jo jokunen tovi ollut Lamdan vikavalo päällä ja käväsin tänään kaverin luona vikakoodit lukemassa.
Muita ilmoituksia ei antanut kun tuon "Main Catalysator Below.." tiedon, katalysaattori on vasta vaihdettu hiljattain.
Toivottavasti ei kallista remppaa olisi tulossa. :-\
Käyntihäiriöitä en ole havainnut, aika tasainen on käynti. Kun tuolla on ollut mainintaa tuosta kaasuläppäkotelosta ja sen aiheuttamista häiriöistä tyhjäkäynnin aikana.
- Mikäs sinulla on se kone tyyppi. Niin kun Siinä vanhemmassa konetyypissä ei ole sitä sähköstä kaasuläppäkoteloa missä on ollut sitä ongelmaa.... Vanhemmat 70 sarja ja 850 on N-moottoriversio ja uudemmat on RN-versio esim B5244S on 125kW (S70 / V70 / C70) ja B5244S2 on 103 kW (S70 / V70 / S60 / S80)
- Niin vaihdoitte siis pelkän katin. Voihan se olla lambdassa vikaa... Ja muita vikavaloja ei pala...
Tuossa kuva B5244S2 konehuoneesta...
(http://i1263.photobucket.com/albums/ii635/artturi1/osia%20ym%20muuta/SDC11166.jpg)
-
Tältäpä oma konehuone näyttää:
(http://i111.photobucket.com/albums/n150/Tonih_01/DSCN0107.jpg)
-
Näyttäs olevan sitä vanhempaa mallia.
-
Elikkä omassa autossa ei pitäis sit sellaisia ongelmia olla, selvä. Pitääpä alkaa etsimään vikaa muualta.