RallyBaron  Samppasport

"Mitä uskaltaisin pyytää omasta autostani? Minkä arvoinen autoni on yms." -topic

  • 195 Vastauksia
  • 72103 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Osxu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 543
  • Vittuilu on välittämistä
iIse laittaisin 250-350 hintapyynnin. Ellei siriukset ole poikkeuksellisen haluttuja.

Eihän ne varmaa mitää kovin haluttuja ole. Ihan kartalla olin näköjään hinnan suhteen. Jos sit huomenna rustailis ilmoa niist.
Nykyinen kulkupeli: Diudi A4 guttaro
Näistä on jo päästy eroon: Nissan Sunny, Volvo 940, Saab 900, Volvo 240, Nissan 200SX S13, Volvo 740, Volvo 960, Volvo S60, Saab 9-5

Poissa warkka

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 409
  • Ei mihinkää!!
Nostellaas tätä :hello:
Tota nelisatkua ois tarkotus pistää kiertoon.
-263tkm ajettu.
-10.9 asti leimaa.
-ei tarvetta hitsaamiseen, maalipinnan parantamiselle tarvetta jos verrataan uuteen pakasta vedettyyn autoon.
-270tkm kohdalla jakohihnan vaihto tiedossa
-hyvät kesä että talvirenkaat 14" aluilla (nastakumit ei ole vielä laitettu vanteille)
Omana aikana ainakin pidetty/huolettu sen mukaan, että kyllä kelpais vaikka lappiin lähteä,
bensaa vaan tankkiin ja varuiksi muutama desi moottoriöljyä mukaan.

Volvo 245 gl b200k(b200et)maxxecu v1 -89vm.ikuinen harrasteproju.
On tää some kyllä yks ja hankala paikka tulla eriäviä mielipiteitä omaavien kanssa toimeen/välttää niitä mielipiteitä.

Poissa -PENA-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 387
Nostellaas tätä :hello:
Tota nelisatkua ois tarkotus pistää kiertoon.
-263tkm ajettu.
-10.9 asti leimaa.
-ei tarvetta hitsaamiseen, maalipinnan parantamiselle tarvetta jos verrataan uuteen pakasta vedettyyn autoon.
-270tkm kohdalla jakohihnan vaihto tiedossa
-hyvät kesä että talvirenkaat 14" aluilla (nastakumit ei ole vielä laitettu vanteille)
Omana aikana ainakin pidetty/huolettu sen mukaan, että kyllä kelpais vaikka lappiin lähteä,
bensaa vaan tankkiin ja varuiksi muutama desi moottoriöljyä mukaan.

Muutama satanen. Maksimissaan kuitenkin 500 euroa.
- Volvo S80 2,4D Aut. -08
- Volvo S80 D5 Aut. -08

Poissa väsyttää

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
Allekirjotuksen kasipätkän ajattelin huvikseni laittaa myyntiin, mitähän tosta nyt uskaltais pyytää...


330tkm ajettu
Kytkin rempattu alkuvuodesta
01/2015 asti leima
jakohihnalla ajettu 40-50tkm

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
V70 on jo myynnissä foorumilla ja pitäis tuonne nettiautoonkin laittaa.

Mä mietin että jos myisin sen pelkillä Michelin nastoilla (n. 5mm pintaa), niin mihin hinta pitäis tiputtaa? Kohta on 380tkm huolto kohdalla ja sen tietysti teen jos sinne asti kerkeää. Tämäkin lienee hinnassa jollain tasolla hyvä huomioida, eihän se huolto koskaan ilmainen ole.

Millaisella kokoonpanolla ja huollolla/huoltamattomuudella lähtisitte myymään?

Onko 6500€ Michelineillä ja huoltamattomana kaukana todellisuudesta?

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=57504.0
« Viimeksi muokattu: 20.01.2015, 21:05:46 kirjoittanut Tome- »
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
V70 on jo myynnissä foorumilla ja pitäis tuonne nettiautoonkin laittaa.

Mä mietin että jos myisin sen pelkillä Michelin nastoilla (n. 5mm pintaa), niin mihin hinta pitäis tiputtaa? Kohta on 380tkm huolto kohdalla ja sen tietysti teen jos sinne asti kerkeää. Tämäkin lienee hinnassa jollain tasolla hyvä huomioida, eihän se huolto koskaan ilmainen ole.

Millaisella kokoonpanolla ja huollolla/huoltamattomuudella lähtisitte myymään?

Onko 6500€ Michelineillä ja huoltamattomana kaukana todellisuudesta?

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=57504.0
No tuota joo, jos mulla ei ois jo 2-koppasta dieseliä niin olisin kyllä tuolla rahalla kiinnostunut lukemani perusteella autostasi.
Huollot kannattaa tehdä, itse ainakin ostan huolletun auton paljon mieluummin kuin että heti laittaa se touhutonni huoltoihin vaan mieluummin sitten vaikka lisävarusteisiin.

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
No tuota joo, jos mulla ei ois jo 2-koppasta dieseliä niin olisin kyllä tuolla rahalla kiinnostunut lukemani perusteella autostasi.
Huollot kannattaa tehdä, itse ainakin ostan huolletun auton paljon mieluummin kuin että heti laittaa se touhutonni huoltoihin vaan mieluummin sitten vaikka lisävarusteisiin.

No se oli myös kysymys, että onko jo liian halpa? :) Huollon teen luonnollisesti, kuten siihen tarkoitus myös ajoittaa takajarrulevyjen uusintakin. Tietysti se vie n. 500€ töineen? Eli kompensaatiota pitää malttaa siinä antaa jos ennen sitä joku haluaa ostaa.

Edit: +378tkm nyt mittarissa, joten aika äkkiä tuo huolto sieltä kyllä tulee...
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa turbozio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Nyt pitäis laittaa v-70 2,4t aut spw -99/00 myyntiin.Ajettu 262 tkm ,kats.10/14 ,2x alut kohtuullisin renkain, kaikki toimii, suomi auto 2om.siisti toimiva tehokas farkku.Mitähän pyytäis? Tuusulassa ainakin vanhemmatkin volvot näytti olevan kovissa hinnoissa.
volvo v70 d5 -07    ja  v70-00

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Pyyhitään tästäkin langasta pölyjä. Mitäpä olisitte halukkaita maksamaan allekirjoituksen ysistä? Beiget nahat sisällä, kuskin jakkara sähköllä, puuratti, kattoluukku, SC-801 reteot CD-vaihtajalla, vanteet alkuperäiset Mercuriukset (myös varapyörässä), täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja, ajettu n. 260 tkm.

Tekniikka toimii ilmastointia lukuunottamatta, ainakin kompressorin magneettikytkin on sökö. Takapyöränkaarissa, kontinluukussa ja etuovien alakulmissa pieniä ruosteenalkuja

Leimalla käytetty viimeksi 2011, mutta ulkoilutettu on aina kesäisin muutamaan otteeseen ja pesty joka syksy, seissyt tallissa peiton alla.

En liene pahasti hukassa, jos veikkaan tonnin ja kahden väliin?
« Viimeksi muokattu: 09.05.2015, 13:19:24 kirjoittanut Spoileri »
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa Tome-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1681
Vähän kaukaa haettu, mutta onhan tuolla "yms." perässä. Jos tämä ei siihen lukeudu, saa poistaa.

Massey Ferguson 65 vm. 1962.

Nyt olis tulossa kolmas käyttämätön talvi, käytetty silloin tällöin ja muutamaa juttua lukuunottamatta kunnossa.

Sähköjohdot uusisin, vaikka toimii nykyisilläkin.
Päälle rakennettu koppi, mutta alkuperäiseksi palautettavissa muutaman pultin irroittamalla.
Siisti, lähes ruosteeton peli.
Tasavirtalaturi ei oikeen hyvä, vaihtaisin tilalle itse vaihtovirta-laturin jos ei tarkoitus museoida.
Kilvissä
Etupaino löytyy
Kone ei huohota ja muutenkin todella iskussa, kunnostettu täysin n. 10v sitten ja myös mm. jarrut tehty uusiksi
Historiikkia mapillinen kun jemmasta löytyy
Takarenkaissa on kyllä pintaa, mutta sivuissa pykimää ja toinen sivusta halkesikin auki. Tästä syystä pukkien varassa ollut, kun ei renkaita ole saanu hankittua.
Todella hyvät 95% ketjut
Museoitavissa varmaan viikonlopun hommilla, kuskin jakkaralla ja tosiaan sähköt kannattais tehdä uusiksi (varsinkaan kun tässä ei niitä paljoa ole).
Niin ja takalanakin löytyy tarvittaessa
Hydrauliikat kunnossa ja öljytkin vaihdettu noin luokkaa 6v sitten
Lohkolämmitin ja sisähaarakin on asennettuna.

Mitähän tähän vois kuvitella hintapyynniksi? Tuntuu vaihtelevan aika reilusti, mutta monessa lappu ollut 3-4t€? Tiedä sitten mikä on myyntihinta ollut...
Menneitä ja nykyisiä Volvoja ~aikajärjestyksessä:
144 '72, 242 '79, 240 '85, 240 '86, 740 '85, 740 '89, 850 '96/97, 940 '95, S70 '99, S80 '07, V70 '05, 850 '95/96, V70 '00, V70 '07, V70 '05, V70 '07, XC90 '13 / 854R '96/ 855 T-5R '95 / XC60 T8 Inscription '19

Poissa eehoo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 50
  • www.vrcf.fi
Yks kaveri on tollaista myymässä. Alkup suomi auto 2004 , ajettu reilu 200tkm ja on uusittu kytkinpaketti, uudet säädettävät iskunvaimentimet. Ja just kone. Kuulemma v***uuntui kun tuli sylinteriputkeen halkeama ja paineet vesitilaan. Merkinvaihto kuulemma edessä. Kun sai koneen kuntoon.
Autossa orkkis 17 ja 18 tuumaiset pyörät . Ollut hällä 5v ja sitä ennen yhdellä joka ostanut uutena.
Mitäkähän tuollaiseen hintalappua kannattaisi laittaa ? Pyys kysymään

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4108
Nettiautossa 2 R:ää, 12 000e ja 17 000e.

Poissa renny

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Moro Arvon Foorumilaiset!
Kannattaakos laittaa tavallaan "arvoton",  katsastettu kottero vaihdossa näihin tarjouksiin missä maksetaan vähintään 1500 euroa vaihdossa vaikka yli kuudentonniin autoon? Tai 2000€ kymppitonnin vaihdokkiin?
Mulla on sellainen kutina ettei suoralla ostollakaan sais niin paljoa (1500€) hinnasta pois vai olenko väärässä?
Ei viitsisi osinakaan alkaa kauppaamaan kun kaikki alkaa olla jo kulunutta ;D, kuskista puhumattakaan...

Poissa compinho

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
Moro Arvon Foorumilaiset!
Kannattaakos laittaa tavallaan "arvoton",  katsastettu kottero vaihdossa näihin tarjouksiin missä maksetaan vähintään 1500 euroa vaihdossa vaikka yli kuudentonniin autoon? Tai 2000€ kymppitonnin vaihdokkiin?
Mulla on sellainen kutina ettei suoralla ostollakaan sais niin paljoa (1500€) hinnasta pois vai olenko väärässä?
Ei viitsisi osinakaan alkaa kauppaamaan kun kaikki alkaa olla jo kulunutta ;D, kuskista puhumattakaan...
Vähän riippuu siitä ja tästä. Mitä viimeksi utelin tarjousta tollasessa vähintään 3000 hyvitystä putiikissa niin pyynnit oli aika korkeat verrattuna muihin ja sitä kautta väliraha olis kuitenkin ollu kohtuu korkea. Mutta jos sopivan löytää niin miksipä ei. Kysy ensin suoraa ja sitten dumppaat vaihdokin niille jos parempi kokonaisuutena.
Chevy Van G30 - Sprinter 312D - S212 250CDI - Chevrolet Bel Air - SL55 AMG - Hiace D4D AWD
RC8 - Kymco Agility 50 ajokiellon varalle

Poissa renny

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Joo, se on huomattu että hyvityksen verran on hilattu hintoja  ylöspäin verrattuna moneen muuhun myyjään. ;D Ei tässä mitään kiirettä vielä ole, 26 vuotta samalla volovolla jo pörrätty, kyllästyttää jo. ;D Seuraava ei taida olla enää Volvo. Museorekisteröinti vaatisi aikaa, rahaa ja tallitiloja...

 

KL-varaosat  Race.fi