Autoracing  KL-varaosat

S60, V70 vm.00-07, S80 <-06 alustasarjat, jousi- ja iskarimuutokset

  • 2113 Vastauksia
  • 698487 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Siinä se taitaa olla hieman reilussa tuhannessa eurossa sen hinta ja sama sarja taitaa olla niitä ainoita joka oikeasti käy tuohon aikaisemmin mainittuun AWD malliin
Saa linkinkin laittaa siihen kyseiseen sarjaa joka sopii, pussit olisi kyllä kivat mutta miten sellaiset rakentaisi.. säädettävä sarja olisi varmaan mun tilanteeseen paras.
volvoja - onhan noita.

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
KW:n Variante 2 taisi olla sellainen missä AWD mallissa pystyy säätämään myös perän korkeutta. Mielestäni ihan väärä paikka säästää tuo alusta. Jotenkin vaan aina huvittanut, kun pitää hinnalla millä hyvänsä löytää se halvin mahdollinen alusta, kun auto kuitenkin on monesti suht hinnakas eikä mikään vanha corollan lousku.

Poissa IceSun

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 686
  • all clowns arent funny
Siinä 1.5te nurkilla se kw var.2 on, kun vaihtaa etupäästä iskarien yläosat samalla ja joku ruuvaa ne alle. Kulmat vielä kuntoon ni avot. Itse tekemällä tietysti hieman säästää.
Ei taida muita TUV hyväksyttyjä, täys säädettävää volvoon olla kuin tuo KW?
Fiesta -no- boost

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
Ei taida muita TUV hyväksyttyjä, täys säädettävää volvoon olla kuin tuo KW?

Tässä luulossa itsekkin oon ollut. Harmi sinänsä, kun esim. Eibachin korkeus säädettävä on oikein maukas ajettava ja muutenkin laadukas.

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
KW:n Variante 2 taisi olla sellainen missä AWD mallissa pystyy säätämään myös perän korkeutta. Mielestäni ihan väärä paikka säästää tuo alusta. Jotenkin vaan aina huvittanut, kun pitää hinnalla millä hyvänsä löytää se halvin mahdollinen alusta, kun auto kuitenkin on monesti suht hinnakas eikä mikään vanha corollan lousku.

 P>
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3463
Tässä luulossa itsekkin oon ollut. Harmi sinänsä, kun esim. Eibachin korkeus säädettävä on oikein maukas ajettava ja muutenkin laadukas.
Onko tähän 2-koppaiseen Eibachilla coilover-sarjaa? Pikaisesti etsittynä en huomannu ku uuskoriseen.

Tosiaan TUV-hyväksytyt on vähissä, ja KW:ltakin uupuu takapään säätö  :-\
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa ipijee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 144
  • www.vrcf.fi
Onkos kukaan ostanu tuommoista satsia autoonsa?? Käyttökokemukset ois ihan tervetulleita, eli tekeekö tolla mitään??

Eikö tosiaan kukaan ole ostanut tuollaista?? Itteeni hieman arveluttaa tuo, niin en viittis tilata, jos sillä ei mitään tee..

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3463
Eikö tosiaan kukaan ole ostanut tuollaista?? Itteeni hieman arveluttaa tuo, niin en viittis tilata, jos sillä ei mitään tee..
Mä olen pari kertaa erehtynyt noihin halpasarjoihin, joka kerralla loppujen lopuksi tullut maksamaan vaan enemmän. Eli jos haluaa halvan ja hyvän voi todellakin ostaa molemmat. Kärsii kerralla sen tonnin/puoltoista ja alusta oikeasti toimii ja kestää.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
Onko tähän 2-koppaiseen Eibachilla coilover-sarjaa? Pikaisesti etsittynä en huomannu ku uuskoriseen.

Tosiaan TUV-hyväksytyt on vähissä, ja KW:ltakin uupuu takapään säätö  :-\

Ei ole. Sitä tuossa harmittelinkin, kun ei ole juurikaan vaihtoehtoja kuin tuo KW.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Ei ole. Sitä tuossa harmittelinkin, kun ei ole juurikaan vaihtoehtoja kuin tuo KW.
Mitäs sitä vaihtoehtoja kun parasta saatavilla ;) mistäs nuo saa edullisesti ? eikä perän säätöö?? paljon saa awd laskeen noilla ?
volvoja - onhan noita.

Paikalla Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4630
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Mitäs sitä vaihtoehtoja kun parasta saatavilla ;) mistäs nuo saa edullisesti ? eikä perän säätöö?? paljon saa awd laskeen noilla ?

Pikasesti löyty tämä mutta perän säädöstä ei ole tietoa...
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
Eikös se ollut nimenomaan niin, että AWD mallissa toimii ihan normaalisti korkeuden säätö. Etuvetoisissa taas sitten ei. Toki olihan täällä joku muokannut tuon AWD:n sarjan etuvetoiseen. En nyt tähän hätään muista kuka se oli.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3463
JiiPeelllähän se oli awd:n sarja jossain vaiheessa. Kuumottais itelle tilata BC-Racingin coilit, ainoa siinä on se leimahomma mut ehkä senkin sais pelattua.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa jii_pee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 190
  • www.vrcf.fi
JiiPeelllähän se oli awd:n sarja jossain vaiheessa. Kuumottais itelle tilata BC-Racingin coilit, ainoa siinä on se leimahomma mut ehkä senkin sais pelattua.

Mulla oli tosiaan jonkun aikaa etuvetoisessa awd:n tolpat takana. Vaihdoin myöhemmin takapään kiinteään. Aika paljon joutuu näpräämään, jotta saa awd:n osat taakse käymään.
Muuten tuo KW v2 on ollut erittäin hyvä. Jos nyt pitäs uusia alustaa, niin ostaisin tuon bc:n setin ja menisin kw:n muutoskatasastuksella.
Itse olen aina pitänyt siitä, että autot on matalia. Nyt seatti on siinä pisteessä, että maavara on moottorin alta sen 4cm ja helman alla 6cm. Sinällään sillä on edelleen hyvä ajaa, kun vaan vähän viitsi katsoa mitä edestä(tiellä) löytyy.
Tämä vaan tuo mukanaan sen, että tukivarret on todella "optimaalisessa" asennossa ja vetari on muutaman kerran ottanut apparin puolella runkoon. Lisäksi kuskin puolen sisemmän vetarin suojakumi on kulutustavaraa.
Mitäs tähän vois sitten sanoa? Ulkonäkö vaatii uhrauksia.  :D
volvo V70 2001

Poissa susi79

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 25
  • JEBOU!!!
Kumpia jousia porukka suosittelee, Eibachia vaiko H&R ? Autona on S60 vm-07
Sirkus pyörii ja pellet vaihtuu...
Notta perkeles...

 

Autoracing  KL-varaosat