Syksyllä 2009 ostin tämän itselle, sen jälkeen joka kesä ollut ajossa isojen ruostekorjausten jälkeen.
2012 syttyi konehuoneessa tulipalo, bensapumpun lähdön irrottua kesken ajon. Kuitenkin pariviikkoa siitä eteenpäin ja Amazon oli taas ajossa.
Tekniikkapuolella oli alkuun ongelmia, kansipahveja taisi mennä 3 vuoden aikana 6-7kpl, ilmeisesti pääsi nakuttamaan ja termari jumittamaan.
Toisen säätökerran jälkeen (2015) kansipahveja ei ole tarvinut vaihtaa.
Turbotuksen aloitin jo 2015, mutta kaikennäköisten muuttujien kautta ei oikeen edennyt ensimmäiseen 4 vuoteen muuta kuin että pakosarjan ja koneen korvakkeet sain tehtyä. Nyt kuitenkin taas 2020 syksyllä kipinä syttyi ja heti ajokauden päätteeksi nostin B20 pois keulalta ja sovitin B21 koneen paikalleen, tämän edistymistä voi seurata viimeisiltä sivuilta, sekä
Instagramissa: zebeeeeAikaisempi moottori, 144GL:stä peräisin oleva B20F, kahdella 45mm vaakaimu Weberillä, peltisarjalla ja 60mm pakoputkella, 44/35 venttiilit+pari mm madalettu ruiskun kansi, R-nokka, 7,7kg vauhtipyörä. 151Hv/220Nm @EsatechTuleva moottoriLohko: B21(R-sport turbo)
Kansi: 405
Nokka: D
Ahdin: Holset HX40 Super
Moottorinohjaus: Maxxecu Sport
Suuttimet: 1100cc Bosch
Pakosarja: Itsetehty pulssisarja
Imusarja: Itsetehty, imutorvet plenumin sisällä, 65mm kaasuläpällä
Putkisto: Rst/haponkestävä 3,5" Downpipe, 3" loppu yhdellä isolla Simonsin vaimentimella
IC: Iso kiinacooleri
Painepumppu: AEM 400lph
Siirtopumppu: Facet Redtop
Polttoaine: E85/98
Lista jatkuu...VoimansiirtoVaihteisto: Bmw GS6-37 6-vaihteinen manuaali
Vauhtipyörä: Lensu teräspyörä
Kytkin: SRE765 + massalevy
Perä: 1030 4,1 välityksellä + Torsen lukollaAlustaEdessä Bilstein B6 + lyhennetyt vakiojouset
Takana KYB kaasuiskarit + Saab 99/900 turbo jouset
Uretaanipuslat kauttaaltaan
Säädettävä panhard Tästä lähdettiin:
Uusimmat kuvat viimeisimmässä viestissä.