RallyBaron  Samppasport

B230 pitkäisku rojekti

  • 0 Vastauksia
  • 2066 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa elo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
B230 pitkäisku rojekti
« : 03.01.2021, 22:07:08 »
Tuli tollanen 2.3 fk kellari haettua ku halvalla sai ja se on ny täl hetkel koneistaja-ukon hoivassa..

On siis tarkotus kasata pata uusiks ja huomasin että LMR myy hyvän hintasta pentan mitolla olevaa kampparia ja tämän meinasin ostaa.

LMR:ältä saa myös 2.5 iskulle, 152mm H-veiveille 36.60mm puristuskorkeudella olevat Wisecon männät ja kysymys siis kuuluukin laitanko ne vaiko Wisecon vakiokorkeudella olevat 39.60mm ja 149mm H-veivit?

Vaihtoehtona on myös Mahlen turbo männät vakiokorkeudella mutta tästä rakennetaan ilman budjettia viinalla käyvä ”tehokas” pata jota ei joka kesäviikonlopun jälkeen tarvitse availla. Mitä noi Mahlet edes todistetusti kestää tehoa?
« Viimeksi muokattu: 03.01.2021, 22:55:55 kirjoittanut elo »

 

RallyBaron  Samppasport