Carcom Oy  Ateho

Uusi Volvo V40

  • 513 Vastauksia
  • 184839 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Peeveli.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • Nakeissa on vitamiineja ja hivenaineita
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #30 : 21.06.2012, 13:59:20 »
Tässä sitä soudetaan ja huovataan ees taas kun tehtaan tilausikkuna on auki...eli varustetaso kohosi nyt Momentumiin. Saapi nyt samalla sitten ne ksenonvalot ja joukon muuta kilkettä mukaan.

Sanoin myyjälle että nyt se vekslaus on sitten loppu. Lähdetään jussilta reissuun ja ollaan tien päällä sen yli kun tilausikkuna sulkeutuu. :D
V40 D4 A Business Inscription MY17

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #31 : 21.06.2012, 14:03:00 »
Tuo valo homma ainakin luulis olevan hintansa arvonen. Kyllä ne tehdas xenonit on oikeesti luksusta. Itekki kaipais ku yli puolet vuodesta tekee meno tai paluu matkan töistä pimeellä.
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Paikalla VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6863
  • Kaikkee sitä...
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #32 : 25.06.2012, 15:33:23 »
Yhdyn edelliseen puhujaan! :buck2: Jos yhtään samantasoset xenonit kuin S40/V50-sarjassa niin kannattaa ilman muuta ottaa...
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #33 : 30.06.2012, 10:05:35 »
Tuulilasissa juttua uudesta pikku-Volvosta. Ihan kivoja yksityiskohtia, mm. jääraapalle oma lokero ja vielä reikä sulamisvesiä varten. Mutta noh, Volvohan pitäisi olla käytännöllinen merkki. Itse pidän edelleen miinuksena, että ainoa oma bensakone ei tule Suomeen. Ja ennenhän täälläkin esiteltiin huippumalli ensin.
« Viimeksi muokattu: 30.06.2012, 10:07:22 kirjoittanut Dave »
a car you can believe in

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #34 : 10.07.2012, 19:45:37 »
Näköjään joku muukin on ihmeissään designista:

http://www.aftonbladet.se/bil/article15051416.ab

Volvos släpper sina kunder till värsta konkurrenten. 
Sportiga köregenskaper och trånga karossformer är inte nyckeln till framgång.

VW:ltä tullut uusi muotoilujohtaja varmaan muuttaa suunnan taas järkevämpään formiin. Jos vaikka vertaa V60 ja uusi Passat, ei ole kahta sanaa kumpi huokuu enemmän laatua, tyyliä ja käytännöllisyyttä.

Eihän tämä Volvon pois potkittu muotoilujohtaja tainnut ehtiä tehdä kuin C30, XC60, S60, V60 ja V40? Aika hieno saavutus, kun katsoo että alkuvuoden eniten myydyin Volvo-malli Suomessa on ollut V50 Classic  :pomo:

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #35 : 10.07.2012, 20:00:36 »
Näköjään joku muukin on ihmeissään designista:

http://www.aftonbladet.se/bil/article15051416.ab

Volvos släpper sina kunder till värsta konkurrenten. 
Sportiga köregenskaper och trånga karossformer är inte nyckeln till framgång.

VW:ltä tullut uusi muotoilujohtaja varmaan muuttaa suunnan taas järkevämpään formiin. Jos vaikka vertaa V60 ja uusi Passat, ei ole kahta sanaa kumpi huokuu enemmän laatua, tyyliä ja käytännöllisyyttä.

Eihän tämä Volvon pois potkittu muotoilujohtaja tainnut ehtiä tehdä kuin C30, XC60, S60, V60 ja V40? Aika hieno saavutus, kun katsoo että alkuvuoden eniten myydyin Volvo-malli Suomessa on ollut V50 Classic  :pomo:

Tuossakin on taas monta näkemystä. V 70 on koonsa puolesta parempi verrokki Passatille ja kyllä itse pidän Volvoa laadukkaampana. Kaverilta löytyy 2008 Passat farkku ja 1996 850 farkku, joka kerta hänen niitä verratessa vanha Volvo voittaa. Se on suuntavakaampi, jämäkämpi, luotettavampi, käytännöllisempi, mukavampi :P Ei kait siinä. Ja sama kaveri moittii aina Volkkarin kierrätystä vaikkapa ohjaamoissa. Volvo kuitenkin tasapainoilee paremmin perinteisen ja uuden kanssa. Nämä siis lainauksia kaverilta.

Uutuus tottakai kiehtoo ostajia mutta olisiko joukossa ollut myös niitä, jotka ajattelevat poistuvan mallin olevan huolettomampi. Lastentauteja ei varmaan Classicissa enää pahemmin ole, toivottavasti ainakaan.

Mutta itsellehän tuo on ihan sama, ei pikku-Volvot niin kauheasti innosta :hello:
a car you can believe in

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12495
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #36 : 10.07.2012, 20:20:08 »
Näköjään joku muukin on ihmeissään designista:

http://www.aftonbladet.se/bil/article15051416.ab

Volvos släpper sina kunder till värsta konkurrenten. 
Sportiga köregenskaper och trånga karossformer är inte nyckeln till framgång.

VW:ltä tullut uusi muotoilujohtaja varmaan muuttaa suunnan taas järkevämpään formiin. Jos vaikka vertaa V60 ja uusi Passat, ei ole kahta sanaa kumpi huokuu enemmän laatua, tyyliä ja käytännöllisyyttä.

Eihän tämä Volvon pois potkittu muotoilujohtaja tainnut ehtiä tehdä kuin C30, XC60, S60, V60 ja V40? Aika hieno saavutus, kun katsoo että alkuvuoden eniten myydyin Volvo-malli Suomessa on ollut V50 Classic  :pomo:
Ei taida Passat ja V60 kuulua samaan kokoluokkaan. Itse en haluaisi missään tapauksessa farkku Passattia. Pitää oikeasti tarvita tilaa että hommaa auton jossa perä näyttää niin isolta. Hyvä esimerkki on nykyinen Honda Accord. Sen tavaratila on yli 100l pienempi kuin edellisen mallin. Valmistajan edustaja sanoi että suurin osa asiakkaista haluaa tyyliä eikä maksimaalista tilaa. V50 myy hyvin koska on halpa ja taloudellinen. Jos vertaa sisältä muihin esim. Audiin niin ero on hirveä. Ainoat uudet VW:t joissa on tyyliä niin on CC ja Scirocco. Muut on vain tylsiä autoja jotka suunniteltu siirtymiseen paikast A paikkaan B.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
Uusi Volvo V40
« Vastaus #37 : 10.07.2012, 20:29:48 »
Käsittääkseni Classic mallit on myyneet aina suht hyvin. Pahimmat viat saatu karsittua pois, kun on mallisarjansa viimeinen ja tulevat vielä suht hyvillä varusteilla.
Lisäksi niistä on monesti jos jonkin näköistä kampanjaa olemassa, että saadaan varastot tyhjiksi.

Poissa Rodion

  • Koeajaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 942
  • BMW X3 TwinPower Turbo
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #38 : 10.07.2012, 20:43:26 »
Käsittääkseni Classic mallit on myyneet aina suht hyvin. Pahimmat viat saatu karsittua pois, kun on mallisarjansa viimeinen ja tulevat vielä suht hyvillä varusteilla.
Lisäksi niistä on monesti jos jonkin näköistä kampanjaa olemassa, että saadaan varastot tyhjiksi.

Kyllähän uutuuksien pitäisi myydä eniten, kun puhutaan automaailmasta.

Ehkö oma maku on sitten papparoitunut, kun näen uuden Passatin tyylikkäänä ja laadukkaana ilmestyksenä :) Juuri nämä korealaistyyliset muotoilut, joita myös esimerkiksi Volvo on harrastanut, taasen ei iske.

Mutta makuasioistahan on aina kiva kiistellä. Sikäli vaan halusin tuon linkin laittaa, että en ole tosiaankaan yksin makuni kanssa. Ja vielä huomattavaa, että ko aviisi ja kirjoittaja on ruotsalainen.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #39 : 10.07.2012, 20:59:23 »
Täytyy kyllä myöntää, että uusi Passat näyttää ainakin ulkoa hienolta, tulee mini-Phaeton mieleen. Ja CC myös 8) Mutta silti sitä mieltää Volvon arvokkaampana.

S 90 tai vaikkapa 300C niin ei ainakaan tule korealaiset mieleen ;) :pomo:
« Viimeksi muokattu: 10.07.2012, 21:03:13 kirjoittanut Dave »
a car you can believe in

Poissa Peeveli.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • Nakeissa on vitamiineja ja hivenaineita
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #40 : 11.07.2012, 20:09:03 »
Näköjään joku muukin on ihmeissään designista:

http://www.aftonbladet.se/bil/article15051416.ab

Volvos släpper sina kunder till värsta konkurrenten. 
Sportiga köregenskaper och trånga karossformer är inte nyckeln till framgång.

VW:ltä tullut uusi muotoilujohtaja varmaan muuttaa suunnan taas järkevämpään formiin. Jos vaikka vertaa V60 ja uusi Passat, ei ole kahta sanaa kumpi huokuu enemmän laatua, tyyliä ja käytännöllisyyttä.

Eihän tämä Volvon pois potkittu muotoilujohtaja tainnut ehtiä tehdä kuin C30, XC60, S60, V60 ja V40? Aika hieno saavutus, kun katsoo että alkuvuoden eniten myydyin Volvo-malli Suomessa on ollut V50 Classic  :pomo:

Makuasioita...itse taas useita volkkareita omistaneena kyllästyin niiden ankeaan ulkolookiin nyt. Ja ajatus on: ei enää koskaan itselleni volkkaria enää. Saippualaatikko-look ei enää iske. Uusin Passatti on myös vaisu uudelleenlämmitys entisestä. Myös uusi A3 on liian varovaisesti uudistettu ja 1-sarjan Bemmu oudon epäsuhtainen. Minusta Volvo on ottanut hyvän laukan muotoilussa S60/V60 lähtien ja ei kun paranee. Ei sen autoilun tarvitse olla ankeaa ulkonäöllisesti vaan samaan hintaan voi saada myös menevät linjat. Mutta, kuten sanottu niin makuasoita.
V40 D4 A Business Inscription MY17

Ishvan

  • Vieras
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #41 : 15.07.2012, 09:29:16 »
Näköjään joku muukin on ihmeissään designista:

http://www.aftonbladet.se/bil/article15051416.ab

Volvos släpper sina kunder till värsta konkurrenten. 
Sportiga köregenskaper och trånga karossformer är inte nyckeln till framgång.

VW:ltä tullut uusi muotoilujohtaja varmaan muuttaa suunnan taas järkevämpään formiin. Jos vaikka vertaa V60 ja uusi Passat, ei ole kahta sanaa kumpi huokuu enemmän laatua, tyyliä ja käytännöllisyyttä.

Eihän tämä Volvon pois potkittu muotoilujohtaja tainnut ehtiä tehdä kuin C30, XC60, S60, V60 ja V40? Aika hieno saavutus, kun katsoo että alkuvuoden eniten myydyin Volvo-malli Suomessa on ollut V50 Classic  :pomo:

Yhtään omaani sen enempää kehumatta niin Passatissa ainoa asia missä se on Volvoa edellä on ehkä käytännöllisyys. Passat on käsittämättömän tylsä auto niin ulkoa kuin päältä. 4 viikkoa infernaalisesti natisevan, puolivuotta vanhan Passatin ratissa sai ihmettelemään mikä ihme niissä ihmisiin vetoaa. Hajuton, mauton ja sisältä olematon. Ei ymmärrä. Itse en latiakaan sijoittaisi kyseiseen autoon.

V50 Classic myy varmaan siksi hyvin, kun hinta ja varusteet kohtaavat noissa kohta markkinoilta poistuvissa malleissa usein varsin hyvin.

Poissa Brakatonoff

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #42 : 15.07.2012, 18:13:24 »
Torstaina tuli tuota uutta Volvoa hipelöityä ihan omin pikku kätösin. Ajamaan asti ei päästy mutta muuten autoa räplättiin aikalailla. S60/V60:n kokeneet voivat yhtyä nopeasti uuteen tulokkaaseen, aikalailla samoilla linjoilla mennään tässäkin mallissa. Sisusta ja hallintalaitteet olivat kutakuinkin samat, tosin mittaristo oli veikeän futuristinen. Moottoritila ja alusta sitä em. mallista tuttua ratkaisua. Sisätilat ovat pienehköt eli lapsiperheiden kannattaa suunnata katseensa isompiin malleihin. 

Poissa v-femtio

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 392
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #43 : 15.07.2012, 21:50:07 »
Kyllähän uutuuksien pitäisi myydä eniten, kun puhutaan automaailmasta.

Ehkö oma maku on sitten papparoitunut, kun näen uuden Passatin tyylikkäänä ja laadukkaana ilmestyksenä :)
Onhan se vähän setämiehen merkki jos tylsä ajettavuus ja design miellyttää eniten. Siinä tuo artikkeli oli oikeassa, tylsä perusvolvoilu on jätetty.

V50sen hyvä myynti selittynee pitkälti sillä että se on malliston myyvimpää hintaluokkaa. Joskus on tainnut v70 olla kärjessä mutta ei sitäkään voi kovin tuoreeksi haukkua.

Poissa Sute

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 331
  • www.vrcf.fi
Vs: Uusi Volvo V40
« Vastaus #44 : 19.07.2012, 13:08:13 »
Saahan ton T5 mallin haettu sitten ulkomailta, jos se himottaa. Itse ainakin tekisin niin.  :)
Volvo V40 2.0T powered by Garret GTX4202R, Volvo V60 D5 Twin Engine, MY17

 

RallyBaron  Samppasport