Autodiagnoosi  Carcom Oy

Epäreilut kauppamiehet

  • 780 Vastauksia
  • 361579 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 7kanelkeet

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 113
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #525 : 30.08.2016, 06:21:18 »
Jep, ois hyvä jos tosta Mirosta varoitettas vähän isommin tän vrcf foorumin puolella. Ei tuo sen käyttäjään liitetyt varoitukset estä mitään, sillä minuunkin hän otti suoraan tekstiviestillä yhteyttä kun sattu olemaan ostoilmoitus siitä lukosta. Ei kerro nimeänsäkään viestillä kun keksii aina jonkun tekosyyn, että pitäisi laittaa jonkun kaverinsa tilille rahat.
Ahneella oli paskane loppu, puhelinnro. osoitteineen löytyy fonecta callerista ja rahat otti omalle tililleen.. Isänsä makso mulle rahat takas
Jos pää ei tiedä mitä perse tekee, silloin on pyykkiä
Volvo 940 Turbo
Volvo 765 Turbo *USA*
Dodge Ram 2500 5.9 Cummins 4x4

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #526 : 30.08.2016, 06:24:34 »
No mitenkähän oikein voisi enää isommin varoittaa?

Ja helpostihan tekijä ilmoittaa muun nimen, soittaa eri prepaid-numerosta jne...vaikea näille mitään on tehdä muiden kuin virkavallan, valitettavasti. :-\

Hieman rajuhko ratkaisu; ip-ban joka laitteelle josta kirjaudutaan ko. käyttäjätiliin jos ko. käyttäjä jatkaa samaa linjaa/on haluton selvittämään vahingontekojaan? ???

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #527 : 30.08.2016, 06:51:13 »
Hieman rajuhko ratkaisu; ip-ban joka laitteelle josta kirjaudutaan ko. käyttäjätiliin jos ko. käyttäjä jatkaa samaa linjaa/on haluton selvittämään vahingontekojaan? ???

Viimeksi käyttämänsä osoite on erään operaattorin mobiilisarjan osoitteita, joten aika suuri riski ns. sivullisten vahinkoihin.

Plus että tuon kiertäminen on helppoa.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #528 : 30.08.2016, 07:04:17 »
Viimeksi käyttämänsä osoite on erään operaattorin mobiilisarjan osoitteita, joten aika suuri riski ns. sivullisten vahinkoihin.

Plus että tuon kiertäminen on helppoa.

Onhan se, jos tietää mitä pitää tehdä, mutta ainakin teidän osaltanne olisi kaikki mahdollinen tehtävä tehty :)

Anyhow, kuitenkin hyvin olette aktiivisia tämän asia kanssa ja yritätte taviskäyttäjiä varoittaa tällaisesta vilunkipelistä, pisteet siitä O0

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #529 : 30.08.2016, 08:18:59 »
Onhan se, jos tietää mitä pitää tehdä, mutta ainakin teidän osaltanne olisi kaikki mahdollinen tehtävä tehty :)

Siinä on omat syynsä, miksi ip-bannia harvoin käytetään. Itse muistan käyttäneeni lähinnä tilanteessa, jossa käyttäjä ei normaaleja banneja usko vaan tehtailee uusia tunnuksia liukuhihnalta jatkaakseen häiriköintiään. IP-bannilla saatiin tilanne hetkeksi rauhoittumaan, käytännössä purin tuon ip-bannin seuraavana aamuna kun käyttäjä oli selvinnyt.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #530 : 30.08.2016, 08:23:27 »
Torin puolelle imoitus kärkeen, jossa kehoitetaan välttämäännko. henkilöä ja linkki tähän keskusteluun?
Tai tästä keskustelusta pätkä ilmoitukseen?

Poissa Holsteeni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 68
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #531 : 30.08.2016, 08:50:42 »
No mitenkähän oikein voisi enää isommin varoittaa?

Ja helpostihan tekijä ilmoittaa muun nimen, soittaa eri prepaid-numerosta jne...vaikea näille mitään on tehdä muiden kuin virkavallan, valitettavasti. :-\
Jos esimerkiksi vähintään tuonne ostoilmoitusten puolelle kiinnittäisi jonkun varoituksen vähän samaan tapaan kun tuo alueen ohjekin on. Käyttää ainakin toistaiseksi samaa puhelinnumeroa omalla nimellään. Ainakin saisi kauppapaikan ihmiset varautumaan että tuollainen huijari on liikkeellä, sillä tuskin kovin moni tätä topicia seuraa. Olisi tärkeää saada estettyä tämän Miron toiminnan jatkuminen tällä foorumilla.
940 HX40, 740 M50 Turbo, Amazon, 940 B230FD, 940 B230FT

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #532 : 30.08.2016, 09:04:02 »
Jos esimerkiksi vähintään tuonne ostoilmoitusten puolelle kiinnittäisi jonkun varoituksen vähän samaan tapaan kun tuo alueen ohjekin on. Käyttää ainakin toistaiseksi samaa puhelinnumeroa omalla nimellään. Ainakin saisi kauppapaikan ihmiset varautumaan että tuollainen huijari on liikkeellä, sillä tuskin kovin moni tätä topicia seuraa. Olisi tärkeää saada estettyä tämän Miron toiminnan jatkuminen tällä foorumilla.

Harkintaan. :)

Pitää nyt miettiä vähän tarkemmin sanamuotoja millä asia esitetään. Tässä pitää meidän ylläpitäjänä hieman tasapainoilla moneen suuntaan.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa mirtzi (kaupoissa epäselvyyksiä)

  • SELVITTÄMÄTTÖMIÄ KAUPPOJA, ÄLÄ OSTA/MYY ENNEN KUIN ASIAT SELVITETTY
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • SELVITTÄMÄTTÖMIÄ KAUPPOJA
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #533 : 25.10.2016, 01:41:16 »
Jeps, eli tosiaan minä itse ja haluan sanoa tämän teille kaikille jotka ovat joutuneet minun kusetuksen uhreiksi, kyllä todellakin olen ansainnut kaikki teidän "luottamuksen" pettämisen tässä ja joka paikassa ja en mitään säälikirjoitusta ole tekemässä vaan pyytämässä todella todella pahasti anteeksi kaikilta ihmisiltä ja ei en vaadi teiltä mitään ns "hyvää sanottavaa" vai miten sen nyt tässä ilmaisisi. Mutta asiaan asiaan, olen joo ja myönnän tehneeni petoksia foorumilaisia kohtaan yms yms ja kadun sitä todellakin ja todella paljon, te ihmiset jotka suutuitte ja jotkin myös haukkui pystyyn, saitte mut miettimään tekosiani, en ymmärrä enään itsekkään jälkikäteen että miten helvetin alas minun kaltainen kusipää voi vajota, mutta olen oppinut ja todella lujaa ja myöskin muuttunut sen myöden ja kyllä vaikka isäni joutui maksamaan kaiken tämän oman päänflippauksen (sekava elämä näin sanotusti ja sairas) mutta olen hänen kanssaan saanut asiat sovittua ja pikku hiljaa tyyhmyyteni maksettua hänelle takasin päin. Tosiaan en tullut tänne ylistämään itseäni et hei on menny vähän aikaa ja olen nyt kuin uusi mies. Ei ei ei se ei ole tarkoitukseni, ja tulevaisuudessa myösenkään en tule missään mitään myymäänkään yhtään mitään postilla menevää, vaan haluan (edes yrittää) pikku hiljaa kerätä sen edes pienen nokareen luottamusta vaikka siihen menisi sitten loppu elämä ja näyttää miten helkkarin pahoillaan tälläinen ihminen voi olla omista tyhmistä hommista ja tyhmistä asioista. Ja tosiaan se vielä mainittaneen että kyllä en ole foorumilla ollut ihan hetkeen ennen tätä päivää koska olen tämän kaiken ajan miettinyt ja pohtinut että mitenkä tämän asian ja tunteeni ilmaisen teille kaikille.
Ja niinkuin tuossa olen lukenut että selvittää ylläpidon kanssa nämä asiat niin eiköhän ne tässä selviydy samalla niinkuin myös foorumilaistenkin kanssa, ja haluan että todellakin tämä näkyy foorumilaisille.
Olen ankarasti pahoillani ja kiitos jotka jaksoivat lukea :)
SELVITTÄMÄTTÖMIÄ KAUPPOJA, ÄLÄ OSTA/MYY ENNEN KUIN ASIAT SELVITETTY

Käyttäjä itse voi ottaa yhteyttä ylläpitoon.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6136
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #534 : 25.10.2016, 09:08:45 »
Jeps, eli tosiaan minä itse ja haluan sanoa tämän teille kaikille jotka ovat joutuneet minun kusetuksen uhreiksi, kyllä todellakin olen ansainnut kaikki teidän "luottamuksen" pettämisen tässä ja joka paikassa ja en mitään säälikirjoitusta ole tekemässä vaan pyytämässä todella todella pahasti anteeksi kaikilta ihmisiltä ja ei en vaadi teiltä mitään ns "hyvää sanottavaa" vai miten sen nyt tässä ilmaisisi. Mutta asiaan asiaan, olen joo ja myönnän tehneeni petoksia foorumilaisia kohtaan yms yms ja kadun sitä todellakin ja todella paljon, te ihmiset jotka suutuitte ja jotkin myös haukkui pystyyn, saitte mut miettimään tekosiani, en ymmärrä enään itsekkään jälkikäteen että miten helvetin alas minun kaltainen kusipää voi vajota, mutta olen oppinut ja todella lujaa ja myöskin muuttunut sen myöden ja kyllä vaikka isäni joutui maksamaan kaiken tämän oman päänflippauksen (sekava elämä näin sanotusti ja sairas) mutta olen hänen kanssaan saanut asiat sovittua ja pikku hiljaa tyyhmyyteni maksettua hänelle takasin päin. Tosiaan en tullut tänne ylistämään itseäni et hei on menny vähän aikaa ja olen nyt kuin uusi mies. Ei ei ei se ei ole tarkoitukseni, ja tulevaisuudessa myösenkään en tule missään mitään myymäänkään yhtään mitään postilla menevää, vaan haluan (edes yrittää) pikku hiljaa kerätä sen edes pienen nokareen luottamusta vaikka siihen menisi sitten loppu elämä ja näyttää miten helkkarin pahoillaan tälläinen ihminen voi olla omista tyhmistä hommista ja tyhmistä asioista. Ja tosiaan se vielä mainittaneen että kyllä en ole foorumilla ollut ihan hetkeen ennen tätä päivää koska olen tämän kaiken ajan miettinyt ja pohtinut että mitenkä tämän asian ja tunteeni ilmaisen teille kaikille.
Ja niinkuin tuossa olen lukenut että selvittää ylläpidon kanssa nämä asiat niin eiköhän ne tässä selviydy samalla niinkuin myös foorumilaistenkin kanssa, ja haluan että todellakin tämä näkyy foorumilaisille.
Olen ankarasti pahoillani ja kiitos jotka jaksoivat lukea :)

Kauppaa en ole kanssas käynyt, mutta tuleva näyttää sitten käykö joku enää. Toivottavasti oot ottanut opiksesi.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #535 : 25.10.2016, 09:15:57 »
Jeps, eli tosiaan minä itse ja haluan sanoa tämän teille kaikille

(...)

Olen ankarasti pahoillani ja kiitos jotka jaksoivat lukea :)

-H-

Hatunnoston arvoista, että tulit kuitenkin itse kertomaan asiasta. Moni muu olisi vain hiljaa hävinnyt jonnekin.

Luottamuksen voi menettää vain kerran, kuten itsekin tuossa toisin sanoin toteat. Siksi lienee parasta, ettet käy minkäänlaista etäkauppaa nyt foorumilla, johon liittyy tavaran lähettämistä tai rahan siirtoa etukäteen. Jos haluat jutella asiasta tarkemmin, voit laittaa myös privaviestiä minulle tai muille ylläpitäjille/moderaattoreille.

Jätän nuo varoitukset profiiliisi toistaiseksi ennalleen, katsotaan miten asiat menee ja pohditaan ihan kaikessa rauhassa.

ps. kaikille muille samalla tiedoksi, että nyt kun mies itse on tullut paikalle asiallisessa hengessä, samalla tavalla myös hänelle vastataan. Mitään väärinkäytöksiä ei tietenkään paineta villaisella, mutta asiallisesti käsitellään asiaa puolin ja toisin.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa mirtzi (kaupoissa epäselvyyksiä)

  • SELVITTÄMÄTTÖMIÄ KAUPPOJA, ÄLÄ OSTA/MYY ENNEN KUIN ASIAT SELVITETTY
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • SELVITTÄMÄTTÖMIÄ KAUPPOJA
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #536 : 25.10.2016, 17:24:20 »
-H-

Hatunnoston arvoista, että tulit kuitenkin itse kertomaan asiasta. Moni muu olisi vain hiljaa hävinnyt jonnekin.

Luottamuksen voi menettää vain kerran, kuten itsekin tuossa toisin sanoin toteat. Siksi lienee parasta, ettet käy minkäänlaista etäkauppaa nyt foorumilla, johon liittyy tavaran lähettämistä tai rahan siirtoa etukäteen. Jos haluat jutella asiasta tarkemmin, voit laittaa myös privaviestiä minulle tai muille ylläpitäjille/moderaattoreille.

Jätän nuo varoitukset profiiliisi toistaiseksi ennalleen, katsotaan miten asiat menee ja pohditaan ihan kaikessa rauhassa.

ps. kaikille muille samalla tiedoksi, että nyt kun mies itse on tullut paikalle asiallisessa hengessä, samalla tavalla myös hänelle vastataan. Mitään väärinkäytöksiä ei tietenkään paineta villaisella, mutta asiallisesti käsitellään asiaa puolin ja toisin.

Heips, joo sitä myös tekstissäni tarkoitin myös etten tee minkään näköistä etäkauppaa et lähinnä jos joskus jotain tarviaa niin ihan naamatusten myydä ja tälleen.

Ja olen todellakin oppinut !!!
SELVITTÄMÄTTÖMIÄ KAUPPOJA, ÄLÄ OSTA/MYY ENNEN KUIN ASIAT SELVITETTY

Käyttäjä itse voi ottaa yhteyttä ylläpitoon.

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #537 : 25.10.2016, 19:06:26 »
Heips, joo sitä myös tekstissäni tarkoitin myös etten tee minkään näköistä etäkauppaa et lähinnä jos joskus jotain tarviaa niin ihan naamatusten myydä ja tälleen.

Ja olen todellakin oppinut !!!
Mites tuleeko rahat takaisin?
No kun halvalla sai.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #538 : 31.10.2016, 19:55:32 »
Mites tuleeko rahat takaisin?
Toivon todella.
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Jack

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
  • www.vrcf.fi
Vs: Epäreilut kauppamiehet
« Vastaus #539 : 24.11.2016, 13:25:32 »
Nimimerkki "Timbeer" (Timo Salmela).

Ostoilmoitus oli Volvon ovivalosta, nimimerkki Timbeer otti yhteyttä, että häneltä löytyisi sellainen.
Sovittiin hinnaksi 10e ja laitoin rahat hänen tililleen, ja jäin odottelemaan. Odottelua on sitten riittänytkin, tiedustelin valon perään ja kertoi laittaneensa sen 20.7.-16 postiin.

Tänäkään päivänä ei ole tullut valoa, eikä rahoja? Lupasi palauttaa rahan 26.8.-16, mutta eihän sekään lupaus pitänyt paikkaansa.

Joten, olkaahan tarkkana kyseisen tyypin kanssa. Itselle ei tullut kalliita oppirahoja, onneksi.
Volvo XC60 D3 AWD 2012

 

Futurez  Kulkukoira