KL-varaosat  Race.fi

"S90R" B234FT

  • 481 Vastauksia
  • 145194 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #420 : 06.06.2014, 19:05:42 »
Öljyt ja suodatin vaihtuivat tänään. Jospa noilla nykyisillä ajelisi jonkun tonnin pari ja sitten vielä kerran vaihtoon. Takapyörien asentoa tuli myös vähän korjattua ja aurauksen säädin ihan rullamitan tarkkuudella ainakin sinnepäin ja nyt ei enää vannekaan ota tukivarteen. Hieman on ahdin alapuolelta kostea öljystä että jostain sitä tihkuu mutta painepuoli ei ainakan näytä enää vuotaneen. Oisko se paluu sitten hikoillut. Eipä tuo kuitenkaan mitenkään hälyttävää ole.

Muuten tekniikka tuntuu ihme kyllä pelaavan oikeinkin mallikkaasti. 8) (No niin, nyt mää sanoin sen ääneen.......)
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #421 : 06.06.2014, 19:39:01 »
Muuten tekniikka tuntuu ihme kyllä pelaavan oikeinkin mallikkaasti. 8) (No niin, nyt mää sanoin sen ääneen.......)

No minkäs lainen on veto alue noin persdynolla mitattuna?
Milloin ahdin herää, mistä kone vetää ja kuinka pitkälle jaksaa "raikua"
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #422 : 06.06.2014, 22:59:37 »
No minkäs lainen on veto alue noin persdynolla mitattuna?
Milloin ahdin herää, mistä kone vetää ja kuinka pitkälle jaksaa "raikua"
Sanalla sanoen laaja vetoalue. Vaihteella kuin vaihteella käytännössä heti ahdoille kun polkaisee. Eli juuri sellainen kun oli tavoitekin, alipaineellakin mukavasti vääntöä vaikka eihän se alavääntö oikeaa voimaa olekaan... Kovin ylös ei ole tullut revittyä kun nykyisillä paineilla ei tunnu olevan mitään hyötyä.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7607
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #423 : 07.06.2014, 00:04:04 »
Mitäs muut sanoo, pitäisikö tuon epäkeskon olla kiristetty toiseen suuntaan?
Myötäpäivään on tullut kiristettyä itsekin.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #424 : 08.06.2014, 14:17:33 »
Maskille tuli tehtyä vähän taikoja, eli ritilä mustaksi ja ärrä lähti samalla kävelemään:


Edit: Madalsin keulaa iltapuhteena 15 milliä lisää, nyt alkaa olla kohdallaan.

Keskilätkien kiinnitystä tuli visioitua oikein urakalla että miten ne nyt oikein saisi fiksusti kun alkuperäinen kiinnityspultin reikä on luonnollisesti tuon jälkikäteen tehdyn 5x108-jaon alla. Luulen että keksin ihan käypäisen ratkaisun, mutta tästä lisää kun kokeilen huomenna käytännössä. Kyllähän ne keskilätkät vaan azeveihin kuuluu, ei sille mitään voi.. 8)
« Viimeksi muokattu: 08.06.2014, 21:01:48 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #425 : 09.06.2014, 13:29:58 »
Vilkut kaipais pienen tummennuksen, ettei ole kovin eri sävyinen valojen kanssa.

Toki jos et keskilätkiä saa asennettua, niin jotkut hipopyöränpultit vois olla aika hyvät.  :pomo:

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #426 : 09.06.2014, 19:13:46 »
Vilkut kaipais pienen tummennuksen, ettei ole kovin eri sävyinen valojen kanssa.

Toki jos et keskilätkiä saa asennettua, niin jotkut hipopyöränpultit vois olla aika hyvät.  :pomo:

Vilkut jäi tosiaan hieman vaivaamaan itseäkin. Olkoon kuitenkin toistaiseksi noin.

Pyöränmutterit vaihdoin normaaleihin kirkkaisiin ja on omaan silmään parempi kuin nuo kulahtaneet "kullitetut." :D Ensimmäinen evoluutio keskilätkien kiinnikkeistä ei tosin toiminut alkuunkaan, mutta evo2 on jo mielessä, täytyy huomenna askarrella... ;)
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #427 : 09.06.2014, 21:26:06 »
Vilkut jäi tosiaan hieman vaivaamaan itseäkin. Olkoon kuitenkin toistaiseksi noin.

Pyöränmutterit vaihdoin normaaleihin kirkkaisiin ja on omaan silmään parempi kuin nuo kulahtaneet "kullitetut." :D Ensimmäinen evoluutio keskilätkien kiinnikkeistä ei tosin toiminut alkuunkaan, mutta evo2 on jo mielessä, täytyy huomenna askarrella... ;)
Myy mulle ne kultaset  :nälkä:

Mikä meni pieleen?

Niko_S

  • Vieras
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #428 : 10.06.2014, 20:52:12 »
On aika perfekto tuo maski.  :)
Omaan silmään se on silleen täydellinen.

960/S90 on muutenkin se takaveto-unelma, niin ei mulla muuta.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2014, 20:54:51 kirjoittanut Niko_S »

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #429 : 10.06.2014, 21:00:25 »
On aika perfekto tuo maski.  :)
Omaan silmään se on silleen täydellinen.

960/S90 on muutenkin se takaveto-unelma, niin ei mulla muuta.

 -H-
Eiköhän siihen XC-maski tule kun on muutakin tilattavaa tuolta naapurista. Listahan on loputon mitä vielä pitäisi tehdä, mutta ei kai nämä koskaan täysin valmiita olekaan. Tarkoitus olisi niin että jos tekniikka toimii nykyisellään moitteetta niin ensi talvena sitten varallisuuden mukaan keskitytään tuohon ulkopuoleen. Haaveissa ylimaalaus, add-on lirpaketta ympäri auton ja mahdollisesti sisustan faceliftaus S90-palikoilla. Mutta ne on sitten niitä tulevaisuuden juttuja, nyt vaan ajellaan ja nautiskellaan viime talven rakenteluista. 8)
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #430 : 11.06.2014, 20:53:18 »
Suuren yleisön kiusaksi laitoin nuo mustat keskilätkät vanteisiin. Ihan vaan siksi että kaikki voi manata miten rumat ne on. :2funny: Toinen syy oli se että hopeisiin lätkiin ei ole vielä keskiötarroja niin nehän ne vasta dorkalta näyttää. Voihan nuo vielä vaihtua jos löydän nopealla aikataululla tarrat jostain. Vinkkejä saa antaa että mistä niitä löytyis..
« Viimeksi muokattu: 11.06.2014, 21:00:07 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Niko_S

  • Vieras
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #431 : 11.06.2014, 20:59:00 »
Hyvännäköisethän nuo mustat keskilätkät on.  :)
Tuo sitä sopivaa kontrastia vanteisiin.


Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #432 : 11.06.2014, 21:11:07 »
Sulla on ikkuna auki
Toimiiko kylmästointi?
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #433 : 11.06.2014, 21:13:45 »
Sulla on ikkuna auki
Toimiiko kylmästointi?

Päättele, minkäköhän takia se ikkuna on auki... :2funny:
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: "S90R" B234FT
« Vastaus #434 : 11.06.2014, 21:19:21 »
Päättele, minkäköhän takia se ikkuna on auki... :2funny:
Voi vihellellä kissoille? ???

 

Elekma  Autoracing