Jos et saa vuotoputkea irti niin, että näät venttiilin niin ota koko hukkis irti. Ei olisi eka kerta, kun pro turbon hukkiksen vena olis leikannu kiinni.. Kalvon alle päästää kompuralla painetta ohjausletkun kautta. Mieluiten tietysti paineensäätimen kautta, ettei tule mitään 8bar painetta sinne. Katot, että venttiili liikkuu selkeästi. Liikkumavara riippuu aikalailla hukkiksesta, mutta pitää sen lähempänä 5-10mm olla kuin 1-2mm..
Veikkaan, että sulla ei vaan vena aukea joko ollenkaan tai toooodella vähän. Eli ensin nousee paineet sinne mihin pitää ja kun kone laulaa kovempaa ja ahtoja tulee lisää niin ei enää kykene poistamaan kaasuja tarpeeksi nopeasti pienen poistoaukon takia..
Yleensä ohjauspainekkin suositellaan ottamaan lähempää turbon kompurapuolta kuin imusarjasta, mutta se ei vaikuta tuohon asiaan kyllä, joten vikaa ei siitä kannata etsiä.
Niin ja onhan ohjaus siellä missä pitääkin.. Kalvon alla. Ja kalvon päällä (hukkiksen päällä) on auki oleva kanava, josta pääsee ilma sisään ja ulos. (ei saa olla tukittuna) Vastapaineohjausta sulla kuitenkaan tuskin on?