Kulkukoira  Proturbo

960 soitin asiaa

  • 2 Vastauksia
  • 1698 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa danbomp

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • https://www.instagram.com/classicvolvo_lover/
    • pd.kuvat.fi
960 soitin asiaa
« : 01.08.2018, 15:30:55 »
Tuli tehty paluu muutto takaveto Volvoon ja ostin -94/95 mallisen 960 sedanin. Siihen on joku heittänyt jossian vaiheessa JVC:n soittimen, mutta kun mä olen aina ollut enempi niitä orkkis miehiä niin nyt kuuluu kysymys. Olen nähnyt että jossain malleissa on tuplakokoinen soitin keskikonsolissa ja nyt kun mulla on normikokoinen JVC, niin saako tuollaisen Volvon ison soittimen heitettyä siihen paikkaansa ottamalla se soittimen alla oleva tavaralokero pelkästään pois tai tarviiko jotain muuta.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 960 soitin asiaa
« Vastaus #1 : 01.08.2018, 18:58:00 »
Tuli tehty paluu muutto takaveto Volvoon ja ostin -94/95 mallisen 960 sedanin. Siihen on joku heittänyt jossian vaiheessa JVC:n soittimen, mutta kun mä olen aina ollut enempi niitä orkkis miehiä niin nyt kuuluu kysymys. Olen nähnyt että jossain malleissa on tuplakokoinen soitin keskikonsolissa ja nyt kun mulla on normikokoinen JVC, niin saako tuollaisen Volvon ison soittimen heitettyä siihen paikkaansa ottamalla se soittimen alla oleva tavaralokero pelkästään pois tai tarviiko jotain muuta.
Jos ei joku ole pilannut kiskoja kojelaudasta niin JVC, tavaralokero ja adapterijohtosarja pois ja Volvon orggissoitin tilalle.
Jäitä housuun!

Poissa danbomp

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • https://www.instagram.com/classicvolvo_lover/
    • pd.kuvat.fi
Vs: 960 soitin asiaa
« Vastaus #2 : 02.08.2018, 08:21:21 »
Jos ei joku ole pilannut kiskoja kojelaudasta niin JVC, tavaralokero ja adapterijohtosarja pois ja Volvon orggissoitin tilalle.

Kiitos. Kaivanpa siis tuon JVC:n esiin ja tutkin sinne konsoliin. Sen jälkeen sitten soitin hankintaan jos hyvin käy.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!

 

Elekma  Autoracing