Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?

  • 68 Vastauksia
  • 30135 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kempula

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #15 : 19.01.2012, 00:12:16 »
Omaani ei ole penkitetty. Mutta arvioisin 210? 400nm?

Muutokset: 1.0 bar, v-nokka, 3 tuuman downpipe+katti, 2,5 tuuman putkisto, sähköflekti, lastu.

Varmaan tuota luokkaa. Vääntöjä ehkä muutama kymmentä nyyttonia vähemmän ja heposia voi olla se 10 enempi :) Mistäpä sitä tietää. Itse en usko, että viskon poisto tuo minkäänlaista teholisää. 740:ssä mulla oli sähköflekti ja siihen meni luotto kun kone jo kerkesi keittää niin alkoi flekti pyörimään :2funny: Anturi oli mallia motonet.
Audi A4 2.0TFSI quattro -06
Entiset:S60, 940 turbo, 740, 740

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #16 : 19.01.2012, 08:22:19 »
Varmaan tuota luokkaa. Vääntöjä ehkä muutama kymmentä nyyttonia vähemmän ja heposia voi olla se 10 enempi :) Mistäpä sitä tietää. Itse en usko, että viskon poisto tuo minkäänlaista teholisää. 740:ssä mulla oli sähköflekti ja siihen meni luotto kun kone jo kerkesi keittää niin alkoi flekti pyörimään :2funny: Anturi oli mallia motonet.

Itse ohjaan flektiä katkaisimella.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

hevonen

  • Vieras
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #17 : 23.01.2012, 12:31:35 »
Itse ohjaan flektiä katkaisimella.
No älä sitä ainakaan kesäksi noin jätä. Takuuvarmasti et muista käyttää tarvittaessa.
Mallia Motonet munkin anturit on olleet ja hyvin on pelanneet. Ota joku 87-92 niin ei mee liian kuumaksi. Niin, missä se anturi sijaitsee, vaikuttaa myös melekosta paljon... Noilla lukemilla toimi hyvin kun anturi oli jäähdyttimen yläkulmassa siellä repsikanpuolella...
Jos paat sen noilla spekseillä alaletkuun niin keittäähän se. :)

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #18 : 23.01.2012, 12:36:44 »
Katkaisijassa ei tarvi olla kuin AUTO ja ON -asennot. OFF -asentoa ei tarvi mihinkään.

Poissa kempula

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #19 : 23.01.2012, 20:36:25 »
No älä sitä ainakaan kesäksi noin jätä. Takuuvarmasti et muista käyttää tarvittaessa.
Mallia Motonet munkin anturit on olleet ja hyvin on pelanneet. Ota joku 87-92 niin ei mee liian kuumaksi. Niin, missä se anturi sijaitsee, vaikuttaa myös melekosta paljon... Noilla lukemilla toimi hyvin kun anturi oli jäähdyttimen yläkulmassa siellä repsikanpuolella...
Jos paat sen noilla spekseillä alaletkuun niin keittäähän se. :)

Itselläni oli anturi tuossa paikassa ja alkoi porisemaan ja flekti lähti pyörimään vasta silloin :idiot2:
Audi A4 2.0TFSI quattro -06
Entiset:S60, 940 turbo, 740, 740

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #20 : 23.01.2012, 20:42:30 »
Alavesiletkussahan se kuuluu olla. Kun syylärin jäähdytysteho loppuu, alavesiletku kuumenee ja silloin puhalletaan.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa nurzi_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #21 : 16.11.2012, 20:46:48 »
morjesta vaan :)     

 haulla en löytänyt, joten kysyn täällä, että miten pitkälle ezk sytkä riittää uusilla vakio osilla ja onko sytkä lastusta mitä hyötyä vähän enemmän viritetyssä myllyssä. koneessa on 531.hx35 yms.
940 230fk käyttis
940 230ft projekti

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #22 : 16.11.2012, 20:51:25 »
onko sytkä lastusta mitä hyötyä vähän enemmän viritetyssä myllyssä. koneessa on 531.hx35 yms.

Ennakkoa muuttamalla koneeseen saadaan luonnetta. Eli tuosta on todella paljon apua.

Poissa nurzi_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #23 : 16.11.2012, 21:02:51 »
juu pitää ostaa, kun joskus saa vehkeet ajo kuntoon :D

 onko kellä kokemusta miten se kipinä riittää kovemmilla ahdoilla? esim 1,5bar
940 230fk käyttis
940 230ft projekti

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #24 : 16.11.2012, 21:06:25 »
onko kellä kokemusta miten se kipinä riittää kovemmilla ahdoilla? esim 1,5bar

Aika heikosti...

Omassa oli HX40 ja 1.4 bar ja nelosella  noin 4 700 - 5 000 rpm alkoi pätkiminen täyskaasuvedossa vartilla. Kipinä loppui kesken. Kadulla se toimi ihan  ok, kun ei tollasia nopeuksia pysty ihan joka nurkassa ottamaan.

Poissa nurzi_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 10
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #25 : 16.11.2012, 21:09:35 »
kiitoksia vastauksista. pitää säästää megaan ja kunnon sytkä vehkeisiin.
940 230fk käyttis
940 230ft projekti

Poissa 240 -87

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda?
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #26 : 30.12.2012, 00:19:58 »
Ei -88 ollut vielä vahvoja veivejä turboissa. Raja menee tuossa n.-91.
Kurkkaamaan vaikka öljypropun kautta kameralla...

Tässä tapauksessa sanoisin olevan 9mm veivit ellei ole vaihdettu jälkeenpäin. Älä ota yli 210 hp ja 370Nm. Tosin noillakin sen saa rikki kovalla kiusaamisella.

Nonnii...käyttikseen on tulossa tekniikanvaihto B200K->B230FT ja elintenluovuttaja-auto on vuosimallia -92 eli olisikohan rohkea vai kurkkisiko suosiolla veivien koon?  :-\

Volvo-raadin kommentit, kiitos...
PROJECT 2 door 240 vm.84 + Honda CTR EP3 vm.2005 (kesälelu) + käyttökippo 940 B230FT vm.92/93 Wagon

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #27 : 30.12.2012, 00:23:29 »
Nonnii...käyttikseen on tulossa tekniikanvaihto B200K->B230FT ja elintenluovuttaja-auto on vuosimallia -92 eli olisikohan rohkea vai kurkkisiko suosiolla veivien koon?  :-\

Volvo-raadin kommentit, kiitos...
Eikös sen saa katottua ihan ö-pohjan irrottamalla? henk.koht. kokemusta ei ole, mutta niin on ainakin väitetty.
No kun halvalla sai.

Poissa 240 -87

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
  • Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda?
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #28 : 30.12.2012, 01:00:07 »
Eikös sen saa katottua ihan ö-pohjan irrottamalla? henk.koht. kokemusta ei ole, mutta niin on ainakin väitetty.

Kun olisi kamera, niin öljypropunkin kautta ilmeisesti näkisi, mutta kun joulupukki ei tuonut moista kapistusta...
PROJECT 2 door 240 vm.84 + Honda CTR EP3 vm.2005 (kesälelu) + käyttökippo 940 B230FT vm.92/93 Wagon

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: 940 fk/ft maksimi tehot vakio hiluilla?
« Vastaus #29 : 30.12.2012, 10:57:02 »
vahvat veivit käytännössä vuosimallissa -90 ja uudemmissa ?

 

Carcom Oy  Ateho