Multa katsuri kysyi Saabissa olleiden Rotiformien jaosta ja spekseistä ja ko. vanteet oli epäkeskoilla kiinni. Ei tullut puheeksi epäkeskojen laillisuus/laittomuus. Oli myös bilteman 5mm spacerit välissä. Noista kuitenkin kerroin. 960 kun katsastin oli alla Titanit+25mm pultattavat spacerit, niitä kommentoitiin vaan sanomalla, että sellaisia ei periaatteessa saa olla. Lienee tapauskohtaista miten katsurit suhtautuu "tuning"-asioihin. Helpoin tapahan on olla mainitsematta laittomuuksia.
Kyseisestä asemaa pyörittää kaksi autoharrastajaa ja hallissa on näytteillä heidän omia projektejaan. Entisöityjä sekä rata-autoja. Sinne on kotoa matkaa 350km mutta silti sinne ajelee hyvän palvelun perässä. Kuitenkaan siellä ei mitenkään leväperäisesti katsasteta vaikka antavat siimaa noissa asioissa, monesti lähdetty hylätty lappu kourassa. Ja ollaan siellä yhdessä tuumin aina tutkittu alustan puslia ja muita mahdollisia kuluneita osia tai tulevia korjaustarpeita vielä hyväksytynkin katsastuksen jälkeen.
Epäkeskothan on siitä ovelat että niitä ei erota jos ei ala ihan tosissaan kaivamaan, etenkin näissä missä keskikupit peittää kannat. Mutta ei tietenkään muuta sitä että ovat laittomat tieliikenteessä.
Mulla on noita samalla "tähtikannalla" tms. olevia ihan koviakin pultteja, itse asiassa tällä hetkellä toisessa eturenkaassa on 4 epäkeskoa ja 1 kovapultti. Ulospäin en osaa erottaa että mikä se niistä on. Nuo on näppäriä kun hylsy ei tärvele pultin reikää vanteesta, jos on sellainen ahdas reikä.