Yleisesti näistä katsoisin:
-sähköviat ja mielellään niihen liittyvä korjaushistoria. Täysi vikakoodinluku suositeltava. Liitinviat yleisiä, rattilukkoa ja
virtalukkoa mennyt. Vikakoodit liittyy useasti Cemmiin hanskalokeron alla, johon yleisohje liittimien ja maadotuksien puhdistus.
-ilmastointi pelaa ja huollettu. Jonkun verran mennyt kennoja edestä. Raittarin huolto tärkeä ettei tuki kondenssin poistoputkea,
jolloin vedet vänkärin puolen maton alla.
-pyöränlaakerit ja alustan yleisilme ja toimivuus. Edestä alatukivarren takapuslat kulutustavaraa, samoin kaikki pyöränlaakerit.
Paljon ajetuissa takapuslia vaihtokunnossa.
Koeajo hyvällä ja suoralla tiellä = äänetön eikä puolla/vetele ihmeemmin vedättäessäkään.
-vetoakselit osaan malleista kalliita. Näille normaali tarkistus. Ei pauku parkkipaikkatestissä tai vedättäessä, äännä ja kumit ehjät
-umpioden kunto. Xenonit kalliit eikä halotkaan ilmaisia ole. Hyviä käytettyjä vaikea löytää
-ruoste ei näitä pahemmin vaivaa, mutta etulokasuojien reunat, pyöräkotelot ja takaa runkopalkit kertoo onko syytä huolestua
-ohjaustehostimen kunto. Joitain hammastankoja kulunut loppuun, jolloin vuotaa öljyä tai ohjauksessa pykälää.
-tuosta koneesta ja laatikosta joku muu osaa sanoa enemmän.....