0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Onnittelut hyvästä suorituksesta, hyvää työtä! Tarkistitko muuten nokkaketjun ja ohjaimien kuluneisuuden? Itselläni ollut vähän mielessä, että pitäisikö kaiken varalta aukaista sen verran tarkistusta varten.
Sen nokkaketjunhan pystyy tarkastamaan pelkän venttiilikopan avaamalla. Sen kiristimen näkee fikkarilla sieltä jakopäänkopan yläpäästäkin.
vai paaliin kopan kanssa?
Kyllähän se enemmän haskahtaa jos oikein laihalla käy, tosin voi tarkoittaa myös vuotavaa pakoputkeakin, pulsairia noissa ei tietääkseni ole missään mallissa ollut.
Kone toimii ihan ok... mutta onko tämä LH2.2 vai mikä... diagnostiikka ledejä ei oo... mutta jonkinlainen boxi löytyi kuskin jalkatilan vierestä...Mietin jos vaihtaisi koneen.. tai sit en... jos jollain varaosa(kone)tarvetta niin joutais pois... apulaitteineen... sähköineen ja aut loikkarilla itse irroittaen 150,- ensi viikonlopun aikana... vai paaliin kopan kanssa?
Virranjakajassa ylhäältä alkaen:3, 6, 5, puola, 2, 1, 4.
Ikävä myöntää, mutta auto ei edes yritä käyntiin tuolla johtojen järjestyksellä. Eikös nuo mene niin että ykkönen on takaa katsottuna vasemalla kuljettajaa lähin oleva ja kutonen oikella jäähdytintä lähin oleva?
Kyllä. Edestä katsottuna oikealta takaa 1, 2, 3 ja vasemmalta takaa 4, 5, 6.
Koita vaihtaa toinen suutin toisesta sylinteristä ja zekkaa siirtyykö vika suuttimen mukana.