Vika on siinä isommassa moottorissa, jossa on matoruuvi. Tietysti kilometreistäkin vähän kiinni, mutta 133 tkm kohdalla moottori oli vain likainen, ei vielä läheskään lopussa. Moottori irtoaa paikaltaan nostamalla ja moottori avataan taivuttamalla kaksi peltiklipsua. Nämä oli aika tiukassa, mutta sopivalla meisselillä tai ruuvin kärjellä aukeavat. Tosissaan vain putsasin jarrukliinerillä ja hieman hioin ankkuria, kun ei se muuten puhtaaksi tullut. Nyt on viikon verran toiminut täysin moitteetta.
Toinen mikä siellä voi kiukutella, on kierrejousi matoruuvin pyörittämän rattaan sisällä. Jos se pääsee pois paikaltaan, ratas pyörii liian helposti eikä tavallaan pysähdy lainkaan. Jousen kuuluu olla siten, että se palauttaa rattaan aina keskiasentoon. Moottori ajaa jousta vasten ja jousi on yllättävänkin tiukka. Jos moottori ei ole täydessä terässä, niin se ei jaksa taistella jousta vastaan. Toisaalta, jos jousen ottaa pois (mitä sitäkin kokeilin) lukko kyllä käväisee pääteasemassa, mutta pomppaa takaisin. Ei hyvä sekään.
Minusta tuossa saa aika hyvän palkan, kun uusi lukko maksaa n. 250 € ja rassaukseen menee sellainen tunnin verran. Toki ekaa kertaa avatessa saa varata puoli päivää aikaa.