Race.fi  Puotilan autokorjaamo

lh 2.4 kaksnelikymppiin

  • 22 Vastauksia
  • 10661 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #15 : 26.03.2013, 10:49:51 »
Vapari
Koneena B23E 405 kansi ja H-nokka.

Poissa liperinturma

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • ahdistetusta nelosesta vitoseen.
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #16 : 27.03.2013, 19:57:45 »
Itsehän tein vastaavan tekniikanvaihdon B230FT koneisesta 740 volvosta 84vm 240 volvoon joka aiemmin kaasutintekniikalla,

tarttet ainakin sen LH:n kytkentäkaavion (esim autodatasta löytyy).
Meno + paluu linjan rakennus (itse käytin nylon putkea).
Tankkipumppu + painepumppu (pelkkä painepumppu ei riitä, kokeiltu  ::) ) Helpoimmalla pääset kun vaihdat ruiskumallin tankin autoon ja ostat irrallaan painepumpun, vaikka sitten walbron tai boschin orkkiksen.
Tinausvehkeet.
Yleismittari (johtojen värikoodit ei välttämättä pidä paikkaansa aina joten kannattaa yleismittarilla varmistella vielä!)
Pakoputkitarvikkeet (suoraan 3 tuumaseksi rakennat niin ei ahdista)
Sähköjohtoa pumpuille + abigoliittimiä.

jos kiinnostaa tarkempia tietoja saaha jostain jutuista niin voin YV:nä pistää... Noilla ainakin jo alkuun pääsee :)




Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2393
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #17 : 27.03.2013, 21:35:56 »
Koneena B23E 405 kansi ja H-nokka.

K-Jet on ihan jees. Ei maksa vaivaa lh:ta mälvätä. Lisäksi vakiona lh:ssa on kierrosluvunrajoitin.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #18 : 27.03.2013, 23:01:56 »
Itsehän tein vastaavan tekniikanvaihdon B230FT koneisesta 740 volvosta 84vm 240 volvoon joka aiemmin kaasutintekniikalla,

tarttet ainakin sen LH:n kytkentäkaavion (esim autodatasta löytyy).
Meno + paluu linjan rakennus (itse käytin nylon putkea).
Tankkipumppu + painepumppu (pelkkä painepumppu ei riitä, kokeiltu  ::) ) Helpoimmalla pääset kun vaihdat ruiskumallin tankin autoon ja ostat irrallaan painepumpun, vaikka sitten walbron tai boschin orkkiksen.
Tinausvehkeet.
Yleismittari (johtojen värikoodit ei välttämättä pidä paikkaansa aina joten kannattaa yleismittarilla varmistella vielä!)
Pakoputkitarvikkeet (suoraan 3 tuumaseksi rakennat niin ei ahdista)
Sähköjohtoa pumpuille + abigoliittimiä.

jos kiinnostaa tarkempia tietoja saaha jostain jutuista niin voin YV:nä pistää... Noilla ainakin jo alkuun pääsee :)
Autossa on jo k-jet, eli tankki ja bensalinjat on valmiina. ja löytyy Koko auton LH2.4 johtosarja etuvaloilta takavaloille  vm89

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #19 : 27.03.2013, 23:03:16 »
K-Jet on ihan jees. Ei maksa vaivaa lh:ta mälvätä. Lisäksi vakiona lh:ssa on kierrosluvunrajoitin.
Mihi stoppaa kierrokset? Lh tuliskii turbotusta silmälläpitäen.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #20 : 27.03.2013, 23:06:29 »
Lh tuliskii turbotusta silmälläpitäen.

Siinä tapauksessa suosittelen.  ;)
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #21 : 27.03.2013, 23:59:50 »
Ja mitenhän vr-anturin singaali? kun en meinaa pottapyörää käyttää.

Poissa Denso

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 429
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 kaksnelikymppiin
« Vastaus #22 : 26.05.2013, 18:25:30 »
Pystyykö vr-anturin laittamaa kampuran etupäähän, jos tekee pienennetyn 60-2 triggeripyörän?
Jos pystyy niin voisko joku laittaa pyörän halkasian, paksuuden, urien leveyden ja syvyyden.
Ite pystyn tuon tekemään jos vaan mitat saan siihe.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo