Ateho  Elekma

kanket

  • 8 Vastauksia
  • 2951 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rusina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 67
  • www.vrcf.fi
kanket
« : 16.02.2013, 12:41:56 »
eli kyseessä on 240 volle b230f motilla ja turboa suunnitelmissa jne mietityttää vain että m vai h profiilin kiertokanget???
pallo ja nuoli

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: kanket
« Vastaus #1 : 16.02.2013, 12:57:41 »
Näillä lähtötiedoilla ehdotan et mittatilaus carillot tai wösnerit. Eipä tarvi jännittää kankien kestoa sitten kun vedetään alle kympin aikoja.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: kanket
« Vastaus #2 : 16.02.2013, 14:04:40 »
m-kanget on b23 koneen veivit... B230 on 9mm ja 13mm veivejä vakiona. H-profiilit kannattaa laittaa kerta aikoo sen avatakkin. Paljonko mahtaa olla tehotavoite, se on vaikuttavin tekijä heti rahapussin jälkeen.

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: kanket
« Vastaus #3 : 16.02.2013, 17:22:17 »
Jos auto vm -90 tai uudempaa, pitäs sieltä löytyä 13mm kanget. Riittää 400 hv asti.

Alkuperäistä b230F koneellistahan ei voi lailisesti turbottaa, eriasia jos kori vm -88 tai vanhempi

Poissa t0mpp4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 461
Vs: kanket
« Vastaus #4 : 16.02.2013, 17:31:30 »
m-kanget on b23 koneen veivit... B230 on 9mm ja 13mm veivejä vakiona. H-profiilit kannattaa laittaa kerta aikoo sen avatakkin. Paljonko mahtaa olla tehotavoite, se on vaikuttavin tekijä heti rahapussin jälkeen.
Turhaa pilkunviilausta, mutta noita b230 13mm veivejäkin kutsutaan m-kangiksi, niissä on stanssattunakin kirjain M, samalla puolen kankea missä sen numerokin on.
BMW M5
Volvo 740

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: kanket
« Vastaus #5 : 16.02.2013, 17:40:44 »
Yhdessä B2XXmm kankisarjassa törmätty M-kirjaimeen. Yleensä niissä taitaa olla N-kirjain
Punnitsin noita BXX kankia ja kyllä, M-kanki on noin 50grammaa raskaampi
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa rusina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 67
  • www.vrcf.fi
Vs: kanket
« Vastaus #6 : 16.02.2013, 17:56:20 »
tarkoitus sinne 600hp
pallo ja nuoli

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: kanket
« Vastaus #7 : 16.02.2013, 18:00:47 »
Sitten h-profiilit, turha edes miettiä omia kankia... Pitkäisku tulossa? Vai miten meinasit 600hp taikoa?

Poissa rusina

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 67
  • www.vrcf.fi
Vs: kanket
« Vastaus #8 : 16.02.2013, 18:04:38 »
pitkäisku ja 16v kansi.. vaiheessa vielä ensin suunnitellaan sitten vasta tehdään
pallo ja nuoli

 

Autoracing  KL-varaosat