Elekma  Autoracing

Painemobiili.com 340DL Turbo

  • 289 Vastauksia
  • 110104 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #240 : 06.07.2012, 23:43:00 »
Kritiikkiä ja ideoita otetaan tottakai ilomielin vastaan

Jotenkin tulee mieleen asiakaspalaute armeijassa.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa NBM

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #241 : 07.07.2012, 00:19:41 »
http://www.pictures00.com/wp-content/uploads/2012/01/Ducati-Monster-Photos.jpg

Monsterin runko on putkea ja siinä on v1tusti kolmiotukia, miksiköhän? Tekussa aikonaa pintapuolisesti raapastiin lujuusoppia, en ole asiantuntija siinä lajissa, mutta senverran jääny mieleen että kolmio on luonnostaan jäykkä rakenne ja putki tai kotelo on jäykempi kuin avoin esim. I tai U palkki.

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #242 : 07.07.2012, 11:17:47 »
Jotenkin tulee mieleen asiakaspalaute armeijassa.
Saattaapi olla, mutta minä sentään kuuntelen ja teen vastaväitteen (vaikka ei niissäkään aina järkeä ole) :D

Käyn sitten jostain kipaisemassa tuota putkea, pyöreää pitäisi siis olla, mutta miten paksu nyt olisi fiksu laittaa esim tuohon kehikon reunoille, eli "pitkittäispalkit" että ihan 100% varmasti kestää, 40mm/2,5mm olis varmaan jo tarpeeks jykevä?

Ja ei kai sillä ole väliä jos vedän nuo ylemmät pitkittäispalkit jotka tussa kääntyvät alaspäin vetarien eteen, suoraan taakse perän takakuoreen että ny varmasti tukee kunnolla kuten Masa71 myös sanoi? Sitten ristikot vaikka jostain 20/2mm tavarasta?

Perän poskilaakerien/vetarien ympärille tulevia laippoja mietin kans, jos ne korvais perän takakuoreen tulevilla kiinnityuspisteillä, vai laittaisko ihan varmuuden vuoks viel molemmat, ja tottakai sit 8mm rautalaatasta se perän etukiinnityspiste.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #243 : 07.07.2012, 11:42:00 »
Jos vedät ne ylemmät pitkittäispalkit suorana, niin vedä vinotuet myös vetarien eteen niinkuin kuvassa.
Ja putkikamana ei sitten "huonekaluputkea"
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8920
  • Teiden tukko
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #244 : 10.07.2012, 09:36:47 »
Ja putkikamana ei sitten "huonekaluputkea"

Juu, huonekaluputki on aivan liian heppoista.
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #245 : 10.07.2012, 23:51:54 »
Juu, huonekaluputki on aivan liian heppoista.
Jep, jostain ku vaan löytäis nyt passelia putkea... ei oo tuppukylän rautakaupoissa mitään sopivaa...

25mm 2mm seinämällä olevaa putkea löytyy, samaa about putkiliikkeessäkin, vaan että olikos 42mm...
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #246 : 11.07.2012, 07:59:15 »
Jep, jostain ku vaan löytäis nyt passelia putkea... ei oo tuppukylän rautakaupoissa mitään sopivaa...

25mm 2mm seinämällä olevaa putkea löytyy, samaa about putkiliikkeessäkin, vaan että olikos 42mm...

Vesijohtoputkia löytyy vähän kesympiäkin kuin tuo 42,4. Muistaakseni 26,9x2,3 ja oisko 33,7xjotai ollu nuo pienemmät.

Poissa artturi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 472
  • Saatanan Tunarit - UKK 1975 VisVitaVeritas-IS 2003
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #247 : 12.07.2012, 02:28:06 »
http://www.taloon.com/terasputket/4506/dg    Tuumissa 1/4 tuumaa 3/8 tuumaa 1/2 tuumaa 3/4 tuumaa  1 tuuma ja 1 1/4 tuumaa....
« Viimeksi muokattu: 12.07.2012, 02:41:06 kirjoittanut artturi »
Se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys.
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin.
Niin metsä vastaa kun hallusinaatiot haluaa.

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #248 : 12.07.2012, 14:59:25 »
Mee Onnisen sivuille, sieltä löytyy putkia, vähintään jotain S355 luokan putkee laitat sitten.
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa Puavo

  • Riimittelevä konsultti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1609
  • Mafia Connections
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #249 : 13.07.2012, 14:03:41 »
Yritysmyynnistä ja yksityisestä ostajasta voi jatkaa keskustelua http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=21489.0

Ja jos juttu karkaa offtopiciksi niin siitä ei kannata kirjoittaa viestiketjuun vaan painaa rohkeasti Ilmoita valvojalle -painiketta.
Volvo 244 DL -84 -> Volvo 245 GLi -87 -> Volvo 244 Turbo -81 -> Volvo V70 I Classic ->  Toistaiseksi Volvotta

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #250 : 15.07.2012, 00:57:13 »
Etkö sää jatkuvasti käy tääl turus, tosta vaikka tuulissuon rautavarastolle polkaset joku päivä putkiostoksille.

26.9x2.3   Lyhyt toimitusaika
26.9x2.6   Varastossa
26.9x3.2   Lyhyt toimitusaika
33.7x2.6   Varastossa
33.7x3.2   Varastossa
42.4x2.6   Varastossa
42.4x3.2   Varastossa
48.3x2.6   Varastossa
48.3x3.2   Varastossa
60.3x2.0   Lyhyt toimitusaika
60.3x2.9   Varastossa
60.3x3.6   Lyhyt toimitusaika
76.1x3.6   Lyhyt toimitusaika

shiinä sulle valikoimaa, jossei tarpeeks, niin heitä voltti  :D
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #251 : 15.07.2012, 14:08:18 »
Etkö sää jatkuvasti käy tääl turus, tosta vaikka tuulissuon rautavarastolle polkaset joku päivä putkiostoksille.

26.9x2.3   Lyhyt toimitusaika
26.9x2.6   Varastossa
26.9x3.2   Lyhyt toimitusaika
33.7x2.6   Varastossa
33.7x3.2   Varastossa
42.4x2.6   Varastossa
42.4x3.2   Varastossa
48.3x2.6   Varastossa
48.3x3.2   Varastossa
60.3x2.0   Lyhyt toimitusaika
60.3x2.9   Varastossa
60.3x3.6   Lyhyt toimitusaika
76.1x3.6   Lyhyt toimitusaika

shiinä sulle valikoimaa, jossei tarpeeks, niin heitä voltti  :D
nonnih, eiköhän tuolta löydy, kiitti tiedoista
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #252 : 15.07.2012, 19:31:03 »
Kantikasta putkea oli jostain kulkeutunut metritolkulla talliin, 40x40mm about ja 4mm seinämällä... tosin pyöreä olisi kai parempi?
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #253 : 15.07.2012, 19:56:24 »
Kantikasta putkea oli jostain kulkeutunut metritolkulla talliin, 40x40mm about ja 4mm seinämällä... tosin pyöreä olisi kai parempi?
No kai sen tekis RHS-putkestakin mutta kuten arvelitkin, pyöreä putki olis tuohon sovellutukseen parempi.
Jäitä housuun!

Poissa polar

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 160
  • www.vrcf.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #254 : 15.07.2012, 20:38:41 »
Peräkärryn runko on tehty kantikkaasta putkesta, syy valmistustekniikan helppous eli välillisesti myös valmistusteknilliset kustannukset, työläs on kallis. Mun fillarin runko on pyöreetä putkee ja 70-luvulta, cromoo ja painaa 9kg koko fillari, mä 75 kg, kestäis toi yli satakilosenkin kuskin. Kantikkaasta putkesta tehtynä epäilen.

 

Autoracing  KL-varaosat