Autoracing  KL-varaosat

Volvo 740 2,0 vm88 Viritys

  • 18 Vastauksia
  • 12332 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: Volvo 740 2,0 vm88 Viritys
« Vastaus #15 : 01.08.2013, 19:27:36 »
Jos kerta tilat ja taidot löytyy niin voidaan unohtaa k-jet ja 2.0 alakerta.
Ei muuta kuin etsimään turbotekniikan luovuttaja autoa
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Volvo 740 2,0 vm88 Viritys
« Vastaus #16 : 01.08.2013, 22:23:25 »
Ei se ilmakartion nostaminen niin montaa heppaa k-jetissä syö että koko moottorin ohjausta kannataisi vaihtaa
+K-jet helpompi/nopeami säätää vaikkapa E85 polttoaineelle

Ford piireissä enkuissa joku viri firma väitti et n. 9% vie tehoa se läppä. Paskaako puhu vaiko ei, paska se k(e) silti on.
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: Volvo 740 2,0 vm88 Viritys
« Vastaus #17 : 02.08.2013, 20:12:00 »
Ford piireissä enkuissa joku viri firma väitti et n. 9% vie tehoa se läppä. Paskaako puhu vaiko ei, paska se k(e) silti on.

Tarkemmin kun ajattelee niin tuo 9% voi pitää paikkaansa.
Aikoinaan siirsin BMW k-jetin volvoon. Oli perus-säätö aluksi niin hukassa että koneen tyhjäkäyntiä piti avittaa käsin nostamalla kartiota.
Lämpimän koneen ohjauspaine pisti kyllä kohtuullisen kovaa hanttiin.

Eikä se k-jet ihan toivoton ruisku ole. Soppaa menee kyllä kaasarien malliin ja seokset ovat vähän sinnepäin mutta yksinkertaisuus, hinta ja helppo asennettavuus puoltavat järjestelmän käyttöä varsinkin näissä 0-budjetti viihde autoissa

Onpa ollut noita LH-jettejäkin. Parempi systeemi LH on kyllä
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa puliukk0

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2892
  • Luftmassenmesser Hitzdraht-Jetronic
Vs: Volvo 740 2,0 vm88 Viritys
« Vastaus #18 : 02.08.2013, 20:28:13 »
Tarkemmin kun ajattelee niin tuo 9% voi pitää paikkaansa.
Aikoinaan siirsin BMW k-jetin volvoon. Oli perus-säätö aluksi niin hukassa että koneen tyhjäkäyntiä piti avittaa käsin nostamalla kartiota.
Lämpimän koneen ohjauspaine pisti kyllä kohtuullisen kovaa hanttiin.

Eikä se k-jet ihan toivoton ruisku ole. Soppaa menee kyllä kaasarien malliin ja seokset ovat vähän sinnepäin mutta yksinkertaisuus, hinta ja helppo asennettavuus puoltavat järjestelmän käyttöä varsinkin näissä 0-budjetti viihde autoissa

Onpa ollut noita LH-jettejäkin. Parempi systeemi LH on kyllä

Alkaa vaan tuo k ja ke-jet olemaan niin vanha että hyvät varaosat alkavat pikkuhiljaa kadota. Tosin volvoja huomattavasti isompia määriä kuin esim Escort RS Turboa...  :D
-Toyota Prius -04 "Ekopönttö"
-Nissan 200sx S13 1JZ-GTE VVTi '92
-Wäärin Wirittäjä #2 / Helsinki Highriders #1 (Kouvolan korottajien alajaos)

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo