Futurez  Kulkukoira

900-sarjan ja S/V90 hankinta

  • 440 Vastauksia
  • 245688 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jani O.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 396
2,3T vs uudemmat kutoskoneet
« Vastaus #60 : 17.09.2011, 16:12:08 »
Käyttöautoa kattellu, 2,3 turbo 940siä ja sit 960 kutoskoneilla. Mitens noissa koneissa, onko noi uudemmat kutoset kannattavampia konevaihtoehtoja, kokemuksia luotettavuudesta ja kulutuksesta? Ja onko suurempia eroja 2,5 ja 3 litrasen kutosen välillä? Vanha vinokone varmaan kestää, varsinkin jos on vakioahdoilla viettänyt elämänsä?
Nykyiset: '64 PV B18, '66 Amazon B20 chopattu, levitetty, jatkettu, sheivattu yms. pakolliset taikinoinnit, '64 Valiant 225cid, '59 Dodge Sierra Wagon 361cid, '86 245 B200K, '90 740 GLE, '04 V70 D5
Entiset Volvot: '80 244 B19A TOV-XXX, '86 245 B200E AUG-XXX, '87 244 B200E BCX-XXX, '91 965 B6304F RIV-XXX, '67 Amazon B20 ZEO-XX, '00 V70 Mk2 2,5TDI SIZ-XXX

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6352
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 2,3T vs uudemmat kutoskoneet
« Vastaus #61 : 17.09.2011, 16:19:30 »
Kaiketi ne kutosetkin ihan kohtalaisia on, mutta jos puhutaan luotettavuudesta ja pitkäikäisyydestä, niin ei kyllä samaan lauseeseen saa molempia moottoreita sopimaan. Kutosissa on kannentiivisteillä tapana kärähtää, tai mahtaakos se johtua jostain syöpymisistä, mutta kuitenkin. Jossain on tullut vastaan myös juttua haljenneista lohkoista, niin että vesi vuotaa ulos lohkon kyljestä.

Vinokone.... O0 :3/4 jättää sen:

rippe53

  • Vieras
volvo 960
« Vastaus #62 : 30.09.2011, 06:29:35 »
Olen kattellu pohjois ruottissa asustellutta  volvo 960  2.5  vm-95  farkkua manuaali lootalla ajettu noin 300.000 km huoltokirjan mukaan huollettu hyvin ja tason säätö iskarit oli vaihdettu kesällä...mitä mieltä foorumi väki tuosta volvosta on kannattako ostaa...minkälaista hintaa vois tarjota ...

Poissa Tuplakontti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 84
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 960
« Vastaus #63 : 30.09.2011, 07:02:57 »
Siitä lopullisesta kunnosta se minusta aika paljon riippuu, kun paikanpäällä katsot. Sanoisin, että 2000-2500 €, kun on kunnollinen yksilö.

Poissa sale

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 128
  • www.vrcf.fi
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #64 : 12.10.2011, 23:55:42 »
Miltäs tollanen vaikuttais. Onhan se vanha mutta jotain remppaakin tehty  :-\

http://www.nettiauto.com/volvo/940/4299659#adInfo
"Ja nyrkkisääntönä näissä hommissa kannattaa aina muistaa, että budjetti ja aikataulu on aina kerrottava kolmella"

Poissa juhnu-79

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 360
  • www.vrcf.fi
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #65 : 13.10.2011, 00:04:56 »
ne on kans vähän semmosia ?-merkkejä noi koko rempatut moottorit.. suhteellinen käsitys.. ja ei tolla km-määrällä mun mielestä olis edes tarvinnu vielä koko moottoria "rempata"kaan  muuten on kyl nätin näköinen peli. hintaa vaan kovasti :P
kyl mää ny jotain siinä sitten koitin oikeinkin tehdä..:)

Poissa Puavo

  • Riimittelevä konsultti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1609
  • Mafia Connections
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #66 : 13.10.2011, 00:10:59 »
Nopeusmittarissa on mailit joten kannattaa huomata että ilmoituksen yläosassa oleva km-lukema ei taida pitää paikkaansa.
Volvo 244 DL -84 -> Volvo 245 GLi -87 -> Volvo 244 Turbo -81 -> Volvo V70 I Classic ->  Toistaiseksi Volvotta

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #67 : 18.10.2011, 15:32:52 »
Moro

Oon vähän kattellu tossa pienoista prokkiksen alkua minkä sais suht halvalla, mutta suurin kyssäri on noussut tuosta laatikosta, kun kuulemma ei pakki toimi.
Laatikkona on aw automaatti, eikä ole aikasemmin ainootakaan automaatti-autoo omistuksessa ollut. Eli kannattaako siihen laatikkoon edes alkaa perehtymään, vai kannattaako suosiolla ostaa m47/m90 ja vaihtaa se siihen tilalle. Onko se kuinka vaikeaa? hitsattavaa varmasti löytyy kun on kerran vm -91
Koneena B200F

http://www.nettiauto.com/volvo/940/4225269 tossa vielä linkki, enkä tosiaan ole maksamassa tuota viittäsataa mitä pyytävät kun kerran leimakin loppuu tässä kuussa  :2funny:
« Viimeksi muokattu: 18.10.2011, 17:27:36 kirjoittanut Kaziganth »
No kun halvalla sai.

Poissa MattiK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 497
  • www.vrcf.fi
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #68 : 18.10.2011, 18:15:58 »
Moro

 hitsattavaa varmasti löytyy kun on kerran vm -91
Nämä on yksilöitä!!! Minulla on juurikin vm -91,ajettu  513tkm,eikä hitsattavaa ole näköpiirissä.

http://www.nettiauto.com/volvo/940/4225269 tossa vielä linkki, enkä tosiaan ole maksamassa tuota viittäsataa mitä pyytävät kun kerran leimakin loppuu tässä kuussa  :2funny:

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #69 : 18.10.2011, 18:20:50 »
Nämä on yksilöitä!!! Minulla on juurikin vm -91,ajettu  513tkm,eikä hitsattavaa ole näköpiirissä.

kuulostaa lupaavalta :)
No kun halvalla sai.

Poissa Stanu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #70 : 01.11.2011, 20:06:59 »
Välillä kuumottaa tommonen V 90 hankinta. Kun noita nyt on vilkuillu matkan varrella, niin ne näyttää useammin olevan tolla 132 kw:n koneella.  Onko tota 150 kw:n konetta ympättykään muihin kun S 90 Royaleihin, kun niissä niitä näyttää olevan.

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: 900-sarjan ja S/V90 hankinta
« Vastaus #71 : 06.11.2011, 21:34:25 »
Välillä kuumottaa tommonen V 90 hankinta. Kun noita nyt on vilkuillu matkan varrella, niin ne näyttää useammin olevan tolla 132 kw:n koneella.  Onko tota 150 kw:n konetta ympättykään muihin kun S 90 Royaleihin, kun niissä niitä näyttää olevan.

Juu, noissa royaleissa on nuo tehokkaammat koneet.  Ainoa ero 132kw:ssä ja 150kw:ssä on nokka-akselit, eli ottaa vaikka jostain purku 960:sestä ne talteen. Suht edullinen viritys! 

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
olisitko valmis maksamaan 4000e?
« Vastaus #72 : 08.11.2011, 12:15:08 »
Elikkäs menin ja tarjosin 4000e 940 volvosta b230ft ja vm 97 ajettu 153tkm yhdeltä omistajalta korkeapaineturbo 160hp

auto on ihan  kuin uusi, mitään vikaa missään ei ole. ::)
volvoja - onhan noita.

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13519
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: olisitko valmis maksamaan 4000e?
« Vastaus #73 : 08.11.2011, 12:18:21 »
jos on ilmastointia ja nahkaa niin minusta hinta ok, AtAi:sta kallis ja sitten moni sanoo että halpa  ;D ;D
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: olisitko valmis maksamaan 4000e?
« Vastaus #74 : 08.11.2011, 12:20:20 »
jos on ilmastointia ja nahkaa niin minusta hinta ok, AtAi:sta kallis ja sitten moni sanoo että halpa  ;D ;D
kangaspenkit, ilmastointi automaattinen ja webasto ja sähkölasit
volvoja - onhan noita.

 

KL-varaosat  Race.fi