Aloita heti asentamalla sähköruisku. Kaasarit ovat vanhanaikaisia, ja bensa maksaa tänä päivänä senverran että jos autolla hiukankin ajelee, säästää ruisku itsensä sisään äkkiä. K-jetissä lähes yhtä paljon hommaa kun asentaa sähköruisku. K-jetti saattaa olla hankala saada säätöihin kovemmille tehoille, sähköruiskussa voi aina muuttaa karttoja sekä sytkälle että bensalle.
Apulaitteet, öljypohjan ja pumpun jalan tarvitset 360 volvon koneesta kun vaihdat sinne B230 lohkon, samaten vauhtipyörän, 300 sarjan pottavauhtipyörä on 3mm matalampi kun 200/700/900 sarjan B230 koneen perässä, ja "isonvolvon" vauhtis ei mahdu 300 sarja kytkinkopan sisälle.
Iso kansi aina parempi, eli 405 tai 531. Jos olet fiksu ostat samantien 16v kannen. Halvempi ostaa ja tehdä kerralla kunnolla kun 10 kertaa sutta ja parannella.