Futurez  Kulkukoira

volvo 940 B230FD -> B230ET ekat sauhut otettu

  • 89 Vastauksia
  • 28071 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2285
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #30 : 27.08.2013, 20:51:43 »
Siellähän on sitten ollut ihan sitä mitä pitääkin. Isolohko-ET:ssähän pitäisi olla A-nokka ja 531-kansi. Tuosta saa lastuttamalla ja muilla perusvirityksillä ihan mukavan peruspirteän moottorin. Linnunluut vaihtaisin pois ennenkuin tulee damagea jos virittely on mielessä, nimim. kokemusta on.. ;)
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa sakze

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #31 : 27.08.2013, 21:34:15 »
Jep linnunluut menee vaihtoo tulee varmaa volvon paksummat kanget ja ton koneen mukana tuli johtosarja ja 2 motronicin boksia toinen on vakio ja toisessa oli laitettu lastu ja oli myyjän mukaan maksanu 350€ se lastutus ja sano vielä että tolla lastutetulla boksilla ja 1 barin ahdoilla on 240hv  :)

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #32 : 28.08.2013, 00:22:15 »
Jep linnunluut menee vaihtoo tulee varmaa volvon paksummat kanget ja ton koneen mukana tuli johtosarja ja 2 motronicin boksia toinen on vakio ja toisessa oli laitettu lastu ja oli myyjän mukaan maksanu 350€ se lastutus ja sano vielä että tolla lastutetulla boksilla ja 1 barin ahdoilla on 240hv  :)
Joo mut tarviit koko auton johtosarjan melkeen jos ton meinaa motronicilla laittaa.

Eli ei muuta kun påksit myyntiin, lastutettu 120e lastuttamaton 80e, taikka inan enemmän. Ja laitat LHn, kun sellanen valmiina autossa, ei tarvii muuta kun imm. johdot vissiin jatkaa. tosta fdstä vauhtipyörä ja asentoanturi. Ja kattoo että anturit on samalla osanumerolla. Siihen tonilta 50e(muistaakseni) lastu, ni homma pelittää ja jää kyyneleet muille.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa sakze

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #33 : 28.08.2013, 21:30:13 »
Tänää tuli otettua kaikki loput putket mitä oli ja kans pesin koko lohkon  :)

ja tuo ei oo paskanen vaikka luulis vaan maali on kulunu pois





ja kaveri tuli käymää kahtomaa projektia ja ostin siltä samalla ahtopaine mittarinki kiitos hänelle  :)



semmosta tänää huomenna luvassa kampiakselin,kankien ja mäntien irrotus

Poissa natanooj

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #34 : 28.08.2013, 23:16:17 »

ja kaveri tuli käymää kahtomaa projektia ja ostin siltä samalla ahtopaine mittarinki kiitos hänelle  :)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

semmosta tänää huomenna luvassa kampiakselin,kankien ja mäntien irrotus

Oleppa hyvä! :D kyllä tästä hyvä tulee!

Poissa vjlle

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 468
  • Wheel Whore
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #35 : 29.08.2013, 11:18:30 »
Huolellisesti vaan. Muistat vaan että alkuvaiheessa tehdyt patentit ja oikomiset potkii sitten myöhemmässä vaiheessa päähän. Ja tulee yleensä hemmetin paljon kalliimmaksi, kuin mitä olisi tehnyt kunnolla alunperin. Eli unohda se motronic, ja heitä lh ineen. Myös kaksoismassan korvaaminen kovalla teräspyörällä on fiksu vaihtoehto

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #36 : 29.08.2013, 11:24:36 »
Ei kait tuossa edes ole kaksoismassaa? Kyseessä on kumminkin M47.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa vjlle

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 468
  • Wheel Whore
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #37 : 29.08.2013, 12:52:49 »
 :nuhtelu minun fiba.. tottunut vain siihen että lähipiirin jokaisessa ysissä FT + M90  :idiot2:. Mutta kanattavaahan se m90 on laittaa m47:n tilalle  :P

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #38 : 29.08.2013, 12:59:38 »
:nuhtelu minun fiba.. tottunut vain siihen että lähipiirin jokaisessa ysissä FT + M90  :idiot2:. Mutta kanattavaahan se m90 on laittaa m47:n tilalle  :P
Ei tämän rakentajan budjetilla.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #39 : 29.08.2013, 13:24:37 »
Joo ei oikein opiskelijan lompakolla osteta 700€ laatikkoa ja siihen päälle vielä kunnon kytkin yms..
Mut kyll tuo M47 kestää ku muistaa miten sillä ajetaan. Ei revitä liikaa kolmosella ja vaihtaa nätisti.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa vjlle

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 468
  • Wheel Whore
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #40 : 29.08.2013, 14:06:53 »
Kaverilla kosahti miltei vakiossa 740 TIC:issä ykkösen rattaat. Eli ei tuo kolmonen ainut heikko lenkki ole. Suurin vaikutushan tuon 47:n kestoon on ratin ja penkin välissä. Rauhalliset vaihdot vaan :p

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #41 : 29.08.2013, 16:25:21 »
b23 ja mitsun 15g 1,4bar m45 välittäjänä ja vielä on kestänyt runnuttamista ykkösellä ja kakkosella, kolmosta en oo käytännössä koskaan oikeen runttassu täys vedossa sattuneesta syystä...  :P
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #42 : 29.08.2013, 18:06:22 »
Onhan eräällä 242 omistajalla kestänyt m47 hyvin yli neljänsadan tehoillakin. Salaisuutena laajavääntöinen kone eli ei mitään sairasta muulinpotkua kun turbo herää. Oli miten oli niin aika heppoisia ne m46 ja m47 on.
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #43 : 29.08.2013, 18:50:26 »
b23 ja mitsun 15g 1,4bar m45 välittäjänä ja vielä on kestänyt runnuttamista ykkösellä ja kakkosella, kolmosta en oo käytännössä koskaan oikeen runttassu täys vedossa sattuneesta syystä...  :P

M45 ja 46 kestää ehkä inan enämmän kuin m47, johtuen lyhyemmästä akselista. Tai näin olen isojen poikien antanut kertoa itselleni. ???

Ei sitten hulluilla ton biltsun ahtopainemittarin kanssa! Ihan ok toiminut omassa autossa, mutta hinnan näkee myös neulan käytöksestä.
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: volvo 940 B230FD -> B230ET
« Vastaus #44 : 29.08.2013, 19:11:53 »
Joo aivan saatto se muuten olla m45kin mikä siinä oli. Oli miten oli niin näin on.
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy