No, nyt on repästy kojelauta irti ja tarkastettu kaikki moottorit. Jokaisessa moottorissa oli voitelurasvaa levinnyt kontaktipinnalle ja puhdistin ne. 9V paristolla on kokeiltu kaikkien liikkuminen ja kaikki liikkuvat. Näppärimmin saa kokeiltua ohjaimen perässä olevasta 30-nastaisesta liittimestä. Nastat 8 ja 9 sekä 10 ja 11 on lämmönsäädön läppämoottorien nastat ja 24 ja 25 sekä 26 ja 27 on ilmanjaon sekä sisä/ulkokierron läppämoottorien nastat. Nepparipariston irtoliittimessä, jossa on juotetut johtimenpäät, pääsee näppärästi testaamaan moottoreiden toiminnan.
Ilmanjaon läppämoottorin takaisinlaiton kanssa pitää olla tarkkana, koska muovinen rengas, johon läppäakselien vasteet menevät on kaksipuoleinen ja akselien vasteet karkaavat kovin helposti noista urista.
Kaikki moottorit saa kyllä irti ilman kojelaudan irroitustakin, kunhan vaan erilaisia ja eripituisia Torx T15 avaimia on sopivasti käsillä. Joissakin malleissa rattiputken alla on poikittaisputki, joka on irrotettava ennenkuin ilmanjaoen läppämoottoriin pääsee käsiksi.
Ongelman pitäisi poistua, kun poistaa vikakoodit tuon puhdistuksen jälkeen. Vikakoodi saattaa jopa poistua, kun ajelee puolisen tuntia yli 60 km/h.
Itsellä vika ei ole vielä poistunut, koska vaihdoin myös ohjainyksikön. Uusi yksikö ei jostain syystä lähde pelaamaan, vaikka siihen on määritelty ratin puoli ja moottori. Ohjain on autosta jossa oli oikeanpuoleinen ohjaus, joten ratin puoli piti vaihtaa.
Laittelen lisää infoa, kun asiaan tulee tolkkua.