Itte oon omiin ahdettuihin 16v pentoihin laittanut goetzen, elring, reinz tai glaserin pahvit. Pahvit kestäneet hyvin 2bar rääkkiä, tosin vedot ei oo pitkiä, eikä nakuta ja ajetaan E85. PPS tiivisteitä en oo uskaltanut kanteen laittaa, ei ole häävin näköinen.
Jos tasopinnat on kunnossa, tasaiset (EI JYRSINJÄLKIÄ vaikka mukama pitävät massapahvin paikallaan) ja PUHTAAT, eli EI RASVAA!!! niin kestää vaikka ja mitä KUNHAN PULTIT kunnossa ja kiristetty JUST OIKEIN. Ohjekirja neuvoo muistaakseni 20->50Nm + 90ast. Kiristän 10-20-50nm+90ast ja tsekkaan aina et pultit ei oo venyneet. Yhtään pahvia ei oo 13v aikana mennyt. Kerran kansi 0,5mm kieroks ku ruikkas nesteet ulos vedossa ja kerran reikä mäntään ku suutin jumasi (pahvi säilyi).
PPS osat on kyl vähän kuraa, käy vakio vaparikoneisiin, mutta jo 0,5bar alkaa mietityttämään turboissa. Imu ja pakosarjojen tiivisteetkään eikä venakopankaan oo kauhean häävit. 16v pakotiivareita meni yhtenä kesänä 3kpl veneestä!!! Tiivisteet about 6mm vahvuisia, siis pakoaukosta ulkotilaan, paksuus jotain 2mm. Pentan vakiotiivari on pahvinen about 4mm paksu ja reilu 10mm pakotilasta ulospäin.