Samppasport  Futurez

Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi

  • 216 Vastauksia
  • 72646 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jako740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #15 : 30.12.2010, 22:12:35 »
Eli tässä mun nahkat, suunnitelmia olisi lisää....
Nahkat: #2899015
 
Nahkat: #2899044

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2115
    • Instagram kuvat
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #16 : 07.01.2011, 08:51:09 »
Joskus tuumin, etten muuta otakaan, ku mustaa mustetta, mutta nykyään oon alkanu arvostaa sopivan tyylisiä räikeitäkin leimoja.

Oon jotenkin tykästyny musta-valkoiseen ja koitan siinä pysyäkkin.. Paitsi pieni sellainen "piste iin päälle" voi väriä olla.. Niinkuin tuolla ekalla sivulla mun olkapäässä tuon "hertta" kortin sydän on oikeasti punainen. Muuten kuva musta..

Poissa Jube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 85
  • F.T.W
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #17 : 11.01.2011, 07:28:50 »
Eilen täpättiin hetken mielijohteesta kotiseuturakkautta ihoon. Hauiksessa oli vielä tilaa 013 tatuoinnille. :)

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2115
    • Instagram kuvat
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #18 : 23.01.2011, 20:34:02 »
Huomenna aamulla suuntaan Helsinkiin Fabulous paradiseen ja täytetään kättä hiukan.. Toivottavsti kyynärpäästä ylöspäin rinapuolelle ja lapaan taakse..

The moose

  • Vieras
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #19 : 23.01.2011, 21:27:53 »
heitetääs kysymystä väliin..

saako ihan kuka vaan tatuoida sua? vai onko sulla luotto tatuoia?

itelle ei käy kun Netta tampereelta, se sai viimeks valita mun ite piirtämistä ja teki vapaalla kädellä kopion siitä, jonka sit tatuoi.

välillä tulee katteltua yhden puoskarin tekeleitä kännisille ihmisille kännissä, esim haavaisiin käsiin ja sellaisiin kohtiin joihinka kukaan arvonsa tunteva taiteilija ei edes ajattelisi tekevänsä jälkeänsä.


Poissa Jube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 85
  • F.T.W
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #20 : 24.01.2011, 06:54:41 »
Käytännössä kuka tahansa ammattilainen on potentiaalinen tekijä. Edelliset 14 kuvaa oon kuitenkin ottanu yhdellä ja samalla artistilla ( www.hexedink.fi ) mutta kauhulla oon itekkin seuraillu kun porukka juoksee innoissaan ottamaan uutta kuvaa täysin taidottomalta kaveriltaan. Eikä ne kuvat tunnu enää olevan edes kauhean pieniä.

Paikalla Tessa

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2597
  • Hiihtoliitto tai joku mikä pervoilukerho vaan?
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #21 : 24.01.2011, 08:57:05 »
Rossin Antti Jyväskylässä on piirrelly minun ja monen kaverini nahkaan, jälki on ensiluokkaista ja kuvat luodaan asiakkaan suuntaa antavista toiveista paperin kautta iholle ammattitaidolla.

http://www.firelinetattoo.fi/
VRCF TDI Club #3
TAYSin vempat

Poissa tiina

  • Nuori villikko
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 251
  • www.vrcf.fi
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #22 : 24.01.2011, 14:36:05 »
Ite oon käyny ottamas viimeset 4 kuvaa Nummelas, http://www.hellstattoo.fi/  Siskot ja äitee on kans käyny kyseisessä paikas ja jälki on ollu todella hyvää.

Poissa jako740

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #23 : 24.01.2011, 14:50:33 »
Eli täs mun tatuoijan sivut. Muille en mene. Toinen nahkakuva on taiteilijan oma suunnitelma niihin raameihin joita annoin,ja kyllä on kiva katsoa sitä edelleen. http://antti.7am.fi/

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2115
    • Instagram kuvat
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #24 : 24.01.2011, 21:06:44 »
Paradise tattoo is the place.

http://fabulousparadise.com/www/index.php

Tänään meni 4h siellä taas nopeasti. Vielä täytyy mennä toisen kerran, että saadaan valmiiksi.. menee pari tuntia vielä. Laitan kuvia jossain välissä kun saa kelmut pois.

Poissa usu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 633
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #25 : 24.01.2011, 21:12:14 »
Paradise tattoo is the place.

Kuka sua hakkaa siellä?


Poissa Henko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #26 : 25.01.2011, 06:28:12 »
Käytännössä kuka tahansa ammattilainen on potentiaalinen tekijä. Edelliset 14 kuvaa oon kuitenkin ottanu yhdellä ja samalla artistilla ( www.hexedink.fi ) mutta kauhulla oon itekkin seuraillu kun porukka juoksee innoissaan ottamaan uutta kuvaa täysin taidottomalta kaveriltaan. Eikä ne kuvat tunnu enää olevan edes kauhean pieniä.
Vaikka tuostakin aiheesta annetaan kaikkia vaikutelmia, ni ei noita kuulemma juuri mitenkään valvota. Tai sanotaan näin, ettei mikään terveysvirasto ymmärrä oikeen aiheen vakavuutta. En mää muuten tietäis, mutta tuttu liikkeessä työskennellyt tatuoija teki toisesta valituksen joskus useampi vuosi sitten. Laitteiden hygieniavaatimuksista jne. Mut ei niitä kiinnostanu ees selvittää asiaa. Kai ne oli vaan, että ei kai niiden niin justiin tarvi olla, itehän ne ihmiset sinne menee pisteltäväksi.

Poissa Jube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 85
  • F.T.W
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #27 : 25.01.2011, 10:12:22 »
Vaikka tuostakin aiheesta annetaan kaikkia vaikutelmia, ni ei noita kuulemma juuri mitenkään valvota. Tai sanotaan näin, ettei mikään terveysvirasto ymmärrä oikeen aiheen vakavuutta. En mää muuten tietäis, mutta tuttu liikkeessä työskennellyt tatuoija teki toisesta valituksen joskus useampi vuosi sitten. Laitteiden hygieniavaatimuksista jne. Mut ei niitä kiinnostanu ees selvittää asiaa. Kai ne oli vaan, että ei kai niiden niin justiin tarvi olla, itehän ne ihmiset sinne menee pisteltäväksi.

Näinhän se ikävä kyllä on. Tiedän eräänkin liikkeen, josta on tehty lukuisia valituksia ja edelleen toiminta jatkuu.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #28 : 25.01.2011, 11:18:15 »
Näinhän se ikävä kyllä on. Tiedän eräänkin liikkeen, josta on tehty lukuisia valituksia ja edelleen toiminta jatkuu.

Vajaa kymmenen vuotta sitten Lappeenrannan linnoituksen yössä (kaupungin kesätapahtuma, iltamenoa yms.) oli yhdessä markkinakojussa kaveri, joka ampui tyttöselle silmäkulmaan napin. Tiedä sitten, kuka oli kyseessä ja mistä tullut.

...meni muuten vähän ohi aiheesta.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2115
    • Instagram kuvat
Vs: Nahkakuva eli kuvia OMISTA tatuoinneistasi
« Vastaus #29 : 25.01.2011, 17:15:00 »
Kuka sua hakkaa siellä?

Max on se, joka on mulle noita tehnyt.. Jussi (lävistäjä)  joka on lafkan takana oleva kaveri. Täältä Huittisista kotoisin..
On nuo täälläkin käyneet porukalla tekemässä kuvia joskus.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo