0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Useamman Volvo-only vuoden jälkeen ostin pari viikkoa sitten sijoitusmielessä Peugeot Partnerin. Nyt se vaihtuu Toyota Corollaan, joka on 2.0l turbodiesel. Alkaako tästä kurjempi elämä ja vakava masennusputki? Aikaisemmin oli 850 TDI, mutta se oli niin epäluotettava vehje, ettei mitään tolkkua. Auto oli mulla 1v2kk ja sinä aikana meni 2k€ korjauksiin ja huoltoihin. Muijan työmatka on 90km päivässä, joten sille ei oikein maistu kulkea töihin bensakasipätkällä. Pitää käydä vähän kokeilemassa, jos ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella. Itse kiikun vielä 850 T5 ja S60 ratissa.
Kysytääs täältä neuvoa. Kovasti tekis mieli tuommosta 2012-2013 focus ST:tä, onko ihan virheostos? Samaa tekniikkaa ilmeisesti aika pitkälle kun /v40 t5, alustan ja koneen suhteen..
Itsellä ei ainakaan ollut virheostos, samaa tavaraahan nuo on kuin tuo oma -07 oli. T5 kone, alustakin ainakin suht sama. Pyöränlaakereita menee saman tahtiin kuin Volvossakin.
Auto on kuulemma liian sporttinen.
Sama cd4 alusta nuissa tais olla ja tuo volvon 2.0 t5 kuulemma on fordin 2.0 ecoboost.. Ainoo mikä hidastaa enää hankkimasta on emäntä. Auto on kuulemma liian sporttinen.
Itsekin tuollaista vähän vanhempaa ST-Focusta katselin ennen tätä Volvoa. Totesin että samalla rahalla saa samanikäisen Volvon ja nyt ajan Volvolla
Musta rupes v60 tuntumaan pappamallilta ja tarjonta vähän heikkoa.. sillä vähän katse harhailee focuksiin.
Hah, mulla on mennyt Subarun dieselin kanssa 7K€ kahteen vuoteen korjaamiseen ja romu makaa tälläkin hetkellä (merkki)korjaamon pihassa kun yrittävät arpoa miksi se ei käy... Volvopolulle paluu on lähellä kunhan löytyisi sopiva kampe, nelivedosta luopuminen ei ole enää vaihtoehto.
Ja on ihan kuin kotiin palaisi, -08 V70 D5 AWD Summum varusteilla haettiin tänään. Subarun laitoin seisontaan kun ei siitä vikaa tunnu löytyvän...
Alkoi tuo S60 ääni maailma ja epämukava kyyti häiritsemään siihen mallin että päätin palata BMW maailmaan.