Tuon vuoksi teiden sivuissa on aurausviitat ja niissä heijastimet. Tietenkin jos oja näkyy paremmin, kuin aurausviitta jossa on heijastin.
Toiset meistä laittaa ajovalot kuntoon, niin näkee. Toiset perseilee sitten millä perseilee.
Muuten Ribbe kiteytti nuo sumuvalot täydellisesti.
"Oikein suunnatut sumuvalot näyttää niin lähelle että maantiellä niiden valosta jotain huomaat niin et ehdi mitään tehdä. Niin ja lähelle lisääntyny valo heikententää havaintokykyä sinne kauemmaksi missä valoa vähemmän."
Just, aurauskeppien mukaanhan se on hyvä alkaa tähtäilemään, varsinkin silloin kun niistä on muutama aurattu kumoon..
Ja joissian autoissa ne ajovalot nyt on vaan tehty niin täyspaskoiksi ettei niillä näe mitään. Hyvä esimerkki on 1. koppanen berlingo, vaikka philipsin extremelle saadaan 13,5V lampunkannalle, sillä ei häe hevon vittuakaan, kun se ajovalo on suunniteltu sellaiseksi että se valaiseen 20m pitkän ja 7m leveen kaistaleen auton edestä. Tuota tosin ei edes yritetty sumareilla korjata, vaan laitettiin H4:t lisävaloksi.
Ja tuo laude jota aina toistetaan että sumareiden kanssa ei näe kauas kun lähellä on niin paljon valoa.. Silloin kun mä käytän sumareita ne on päällä siksi että näkisi edes siihen lähelle.