Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Volvo S40, 2005. Mankan esiasetus10 ja silloin mankka ei toimi.

  • 4 Vastauksia
  • 2256 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3089
Eli kaverin puolesta kyselen. Auton mankka kenkkuilee ajoittain, noin yhden neljästä kerrasta kun auton käynnistää. Autoa käynnistäessä mankan taustavalo syttyy. Näyttöön tulee tekstit FM2 ja Esiasetus 10, jota ei itse pääse valitsemaan. Samalla mitään ääntä ei kuulu (normaalitilanteessa näytössä allekkain teksti FM2 - radioaseman taajuus ja nimi - Esiasetus 1-9 valinnasta riippuen).

Vikaan auttaa, kun auton sammuttaa, ottaa avaimet virtalukosta ja antaa hetken olla. Kun auton käynnistää uudelleen, mankkakin toimii.

Eli auto oli otsikon S40, 2005 ja mankan mallista mulla ei ole tietoa. Radio ja cd-soitin siinä on eli varmaan se hinnat alkaen malli.

Poissa akema

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 209
  • www.vrcf.fi
Mulla korjaantui akun vaihdolla.
Entinen oli vissiin sen verran loppu että radiosta meni bittejä poikittain käynnistyksen yhteydessä
kun jännite notkahti kunnolla.
V50 T5 AWD A v.2005

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3089
Mulla korjaantui akun vaihdolla.
Entinen oli vissiin sen verran loppu että radiosta meni bittejä poikittain käynnistyksen yhteydessä
kun jännite notkahti kunnolla.

Kiitos vinkistä. Pitääpäs perehtyä tuohon.

Poissa Jonkkis

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Kiitos vinkistä. Pitääpäs perehtyä tuohon.


Ilmoittelehan sitten kuinka kävi, kun täällä meikäläisellä täsmälleen samaa vikaa  >:(

Poissa popmka

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 82
  • www.vrcf.fi
Morjens ei mulla ainakaan akun vaihto auttanut  :'( siitä aikaa jo parivuotta taisivat huollossa päivittää ration ohjelmanki.
Kärry 2005 s-40 2,0 dti mulla riittää kun vain starttaa ja uuvestaan tulille jo tangot soipi ;D täälläki ootellaan uusia vinkkejäääää

 

Autoracing  KL-varaosat