Päivästä rupesin tuota Whiteen tarkoitettua imusarjaa asentaa tähän.
Tästä lähti liikkeelle
Suuttimet pyödällä
Liekkilukko oli tollanen, avasin putken? Ihme metalli paperiseosta oli tämä versio
Vähä järiä tuo pykälä tuossa silmiin ja varsinkin sormin havaittavissa
Paperitollia tiivisti sisään ja pirra kauniiseen käteen. Kivellä siistiminen ja lopuksi lamenilla. Pykälä hävis tai ainakin on loivempi jos ei muuta. Eikös tämä nyt vastaa 531
Imuria tarjottelin kanavaan ja hennosti paineilmaa lähti törsteet pois
Vakio vs hipo
Suuttimet oli liossa rasvanpoisto/tinneri liemessä. Maalitkit karkas jonnekkin
Äkkiähän nuo pohjamaalin ja pintavärin vetäs
Ainut oli noissa uusissa tiivisteissä, tukirenkaat oli paljon paksummat, joutui vanhoja käyttää
Täys muovinen liekkilukko
Bensatukki tuli Japen oma, jonka hijoin, pesin, pohjamaalasin ja maalasin.
koko komeus
Alkuperäset lisämittarit laitoin myös paikoilleen ja samalla lähti laatikollinen entisten mittareitten johtoja. Oli aika viritelmät. Karvaperseillä ja teipillä laiteltu vaan. Nyt tuli tinaamalla ja kutistesukalla
Lämpöhana oli tarkoitus vaihtaa. Alle 80km/h ajaa joutuu ykösellä pitää puhallinta
Syy selvisi, oli tollanen pyöree hantaaki ilmeisesti 700 sarjassa tollasta käyttävät?
Huono kuva kylläkin. Sitten oli vielä alkuperäisen hanan pidike sahattu poikki, homma tyssäsi siihen. Huomenna vaihella kotoa saan ehyen raudan tuohon tilalle
Ei muuta kuin tekstaamaan. kerta laakista käymään ja ajoon. Ajolenkillä huomasi tuppas 2000 jäämään kierrokset leijuu, takas tallille ja vuodot tarkomaan rasvanpoistolla. Ei hörähyksiä, syyksi siinäkin selvisi oli kaasuläpästä lähtevä tanko aavistuksen lyhyellä. Pari pyöräytystä ja avot. Mitä muuta huomasin ajolenkillä. Parani jälleen kaasun herkkyys aavistuksen, vetää ehen paremmin. Ainakin henkisesti