Autoracing  KL-varaosat

360 dsl turbo?

  • 21 Vastauksia
  • 28261 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kettu_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 dsl turbo?
« Vastaus #15 : 20.05.2015, 22:24:47 »
no tuo 230fk näyttäs menevän suht kivuttomasti, mutta eikös siihen pitänyt joitain modifikaatioita tehdä ja johtosarja myös. mutta mites sitten jos vaihtaa 340 kytkinkopan niin saakos sille sitten jonkun ranskalaisen dieselin? täytynee vähän hakea intternetin saloista aiheesta.
Volvo 360 3d (b200k)
Volvo 340 5d (b14)
Volvo 340 5d (b172k)
Volvo 360 5d (b200k)

Poissa Kettu_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 dsl turbo?
« Vastaus #16 : 23.05.2015, 17:54:42 »
mutta eikös tuommoinen m40 laatikko ole aika pieni?? jos tuommoisen laittaisi niin joutuukohan silläkin silppuamaan pohjaa niin kamalasti?
Volvo 360 3d (b200k)
Volvo 340 5d (b14)
Volvo 340 5d (b172k)
Volvo 360 5d (b200k)

Poissa o_j

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1434
Vs: 360 dsl turbo?
« Vastaus #17 : 23.05.2015, 20:02:55 »
Eli mieluummin uuden voimansiirron rakentaminen kuin kohtuullinen määrä sähköpiuhojen vetoa? Noh, meillä kaikilla on mukavuusalueemme.

Jos nokilekan haluaa, kannattaa kerralla tehdä kunnollinen: http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=7610.0. Samat kommervenkit kumminkin edessä.

B230FK tai jos sähköjutut pelottaa niin AT-kone, eiköhän sekin possua kuljeta tarpeeksi.
745 Turbo+ -90
LC HJ60 -83
LC HJ60 -84

Poissa Kettu_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 dsl turbo?
« Vastaus #18 : 25.05.2015, 07:13:14 »
niin lähinnä tuo vakio kardaani tuossa askarruttaa kestävyydeltään. ja tarkotus pitää kilvellisenä :)
Volvo 360 3d (b200k)
Volvo 340 5d (b14)
Volvo 340 5d (b172k)
Volvo 360 5d (b200k)

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 360 dsl turbo?
« Vastaus #19 : 25.05.2015, 11:10:09 »
Vakio kytkinakseli on ongelma lähinnä rellukoneisissa, mutta melko jännä on askarrella vakioperään joku ratkaisu siten että saisit askin siirrettyä koneen perään. Ellei jätä orggis lootaa neloselle ja pistä eteen toista askia, mutta ranetus haisee jo aika kauas...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: 360 dsl turbo?
« Vastaus #20 : 25.05.2015, 14:27:36 »
Perähän on helpoin homma tuossa savotassa, oma laatikko-perä kuusen juurelle ja Benarin perämurikka alle.
Tällä kylällä pyörii 340 Renun 1,9 DTI:llä, sopii nakkaamalla renukoneisen Volvon kytkinkoppaan, alipainepumppu vaihdettu Pösön remmivetoiseen. Samalla kaiffarilla myös 340 Renun 2 litraisella 16 venttiilisellä. Molempiin on alkuperäisen alumiiniputkikytkinakselihässäkän tilalle tehty yksiosainen kardaani vakionopeusnivelillä, jos en väärin muista niin volkkarin T4:n sisemmät vetonivelet molemmissa päissä, mutta en muista miten tulevat kiinni kytkinakseliin ja perään.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa REX

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 133
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 dsl turbo?
« Vastaus #21 : 26.10.2015, 14:54:47 »
Pakko kyllä nostaa näin jämäkkää aihetta.. Joko sianpäähän on saatu mahtimoottori?

Tuo rellun 1.9DTI kuulostaa sinällään erittäin varteenotettavalta vaihtoehdolta.
240 Turbo ja... Golf ja Passatti

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy