0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
En välttämättä auta enää kysyjää mutta Melett-merkkinen CHRA, eli runko on tulossa, ehkä jopa tällä viikolla.Jostain sain käsityksen että voisi olla laadukkampi kuin kiinalainen eikä maksanut kuin 243,10€ toimitettuna.Tämä siis tulossa:http://www.ebay.com/itm/321680872473?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITIlmoitan jos menee rikki.
Sivuillakin lukee, että "Parempi kuin OEM".
Ikinä en ole 15g:tä pitänyt kädessä, nyt ostattelemassa yhtä. Jos pakopesässä on kartiolähtö, onko se sama kuin 13c? Vai onko 13c "6 Pesä" pienemmällä lähdöllä ja 15g:ssä "7pesä" joka olisi mahdollisesti isompi Eli suomeksi käykö 13c kartio laippa 15g kartioon?
Jep, käy se. Tällainen oli omassa 940 turbossa.
Sanoisin että käy suoraan mutta joku muu voisi vahvistaa asiaa vielä.
Tuossa:TD04 - Inducer: 47.1 mm - Exducer: 40.0 mmTD04L - Inducer: 47 mm - Exducer: 41.3 mmTD04H - Inducer: 52 mm - Exducer: 44.2 mmTD04HL - Inducer: 52 mm - Exducer: 45.6 mm
Mikä kierre mahtaa olla tuossa öljyn tuloreijässä?
Sopiiko tommonen suoralla kartiolaipalla oleva 15G ahdin V70 -98 vakioahtimen 13G tilalle?