0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Näin minäkin sen ajattelin ja jäin vaan miettiin noiden pumppujen eroja ku ei nyt huvikseen viittis ylimääräistä maksaa.
Itse pumpun v70 2.4d -09, vaihtaneena ymmärsin että pumppu on vaihtunut jossain välissä 3 uraiselle hihnalle ja pumppuja on myös kahdenlaisia melkein saman näköisiä, toisessa tulee tuo pieni putki kiinni laipalla ja 6mm pultilla, kun taas toisessa on "klipsi" kiinnitys.
Alkaa olemaan tyhjäkäynnillä asvaltilla tuo ratin kääntö aika raskasta ja uusi pumppu pitäis laittaa.
Onko pumppu kuluva osa vai johtuuko toi tahmaaminen jostain muusta. Omassa tahmaaminen ei ole jatkuvaa ja jotenkin sen on pyyhkinyt mielestä olosuhteilla ja loput laittanut 245 -leveiden renkaiden piikkiin. Pikkupyörittelyyn ohjaus on ja on ollut muutoinkin turhan raskas. Säätyvä tehostus olisi kova juttu.
Ei ole paha vaihtaa. Pyöränkotelosta pääsee hyvin käsiksi. Öljyt otin öljyimurilla pois säiliön kautta ja uusi pumppu imi öljyt sisäänsä aika hyvin kun porakoneella pyöritti hihnapyörää. Taitaa vaikein homma olla kompuran hihnan irrotus ja asennus, on meinaan tiukka venyttää. Suosittelen että uusit samalla molemmat hihnat.