Anteeksi jatkuva off-topiccaus tässä, mutta yritän tiivistää: mm se öljypumpun ratas, tasapainoakselin hihnojen/kiristimien kanssa tasaisesti ilmenevät ongelmat eri käyttäjillä, kaikki apulaitteet/koneenkumit jne erilaisia kun kasitapissa niin mitään huolto-osaa ei saa hyllystä, ja tilavuus ehkä turbon tapauksessa on suurimpia juttuja. Tuo loiskelevyjuttu onkin uutta, onkos tästä jotain lisäinfoa ja liittyykö se jotenkin siihen erikoiseen öljypumppuun, tai sen oletettavasti erilaiseen imusihtiasiaan?
Jos tuo 234F kansi menee tähän, kannattanee harkita ohjareita jne uusiksi kun se irti on. Itseäni jäi harmittamaan kun vaihdoin vain venakumit ja läppäsin venttiilit, oli vaan melki kaikki ohjurit hitusen väljiä niin jälkikäteen todeten oli kyllä tosi tyhmää kasata vanhoilla.