Race.fi  Puotilan autokorjaamo

V70, 2010. Jokin (ikkuna?) rämähtää oven sisällä kun laittaa oven kiinni

  • 4 Vastauksia
  • 781 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stail

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Olisiko jollekkin tuttu ongelma mikä siellä rämähtää kun vetäsee oven kiinni? Ajossa myös vähän voi resonoida.

Ihan kuin ikkuna olisi löysällä oven sisällä ja sekin myös vähän oireilee jos automaatilla pistää ikkunaa ylöspäin. Voi lähteä takas alaspäin n. 10cm oven yläkarmista.

Haulla löysin vanhempikorisille ohjeita että popniitti löystyisi mutta tässä taitaa olla erilainen rakenne.
V90 2017 D4 ja S90 2018 D3

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2282
Jään seuraamaan. Mulla kuuskympissä vänkärin ovessa sama juttu. Sellainen muovinen pärähdys tulee välillä kun lyö oven kiinni, resonoi myös kun kuuntelee musiikkia vähän reilummin.
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Stail

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Dodiin.

Ovi avattu ja joku muukin oli sen tehnyt ennen minua mutta ei ollut kasannut kunnolla. Ovipahvikin oli vähän raollaan.

Se ikkunan kisko oven sisässä (lukon puoli) joka on vähän erikoisella tavalla kiinni oven sisäpellissä oli irti. Ihmekkään jos rämähti oven kiinni laitossa.
Aikaisempi ei ollut osannut laittaa niitä nippareita takas kiinni.
Onneksi löytyi kaksi lukitsijaa oven sisältä niihin nippareihin. Kolme pitäisi olla.

Ikkunamekanismia ja tiivisteitä myös voideltu niin ikkunakaan ei enää stoppaile.

Kovaa ajoa taas  :arkkupakastin:
« Viimeksi muokattu: 26.06.2021, 15:49:38 kirjoittanut Stail »
V90 2017 D4 ja S90 2018 D3

Poissa RILLUV70

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 405
  • Old
Mulla kans rämisee, mk2 -00, mutta loppuu kun sulkee automaattisulkemisen jälkeen vielä kerran kuskin ikkunan.
RTS

Poissa Stail

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Mk2 ja mk3 ovet taitaa olla ihan erilaiset sisältä.
V90 2017 D4 ja S90 2018 D3

 

Kulkukoira  Proturbo