Elekma  Autoracing

Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi

  • 1165 Vastauksia
  • 451222 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Titanium

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #150 : 28.12.2010, 17:48:31 »
Itse olisi ihan tyytyväinen, jos omassa olisi edes puolet noista tehoista  ::)
PV -62, PV-64, Amazon -66, 1800s -65 x 2 , 244 -77, 245 -81, 740 -89, 850 -93, 855 -95, v70R -98, v70 -00, v70 -03, XC 90 -03, v70 -05, C70 -98, XC 60 -10, 244 Turbo -82 Nykyiset: XC 60 -20, Amazon -69, Amazon hgv -69, P1800-62, 244 -90

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #151 : 28.12.2010, 20:33:46 »
Kaikki ratkaisut ei kuitenkaan tunnu oikein järkeviltä...

Sano toki ääneen mitä ajattelet, kritiikki lisää tarvetta kehitykselle  :)

Lainaus
Tehot ihan ok, mut vääntö jäänyt hieman alhaiseksi.

"Alhainen" vääntö johtunee siitä, että ahtopainetta tuolloin oli vain 1,2bar. Yleensähän vääntö nousee jyrkemmin, kun ahtopaineita nostetaan enemmän?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #152 : 28.12.2010, 20:34:23 »
Jotain pientä edistystä taas. Tein puskureihin kiillotetusta rosterista uudet keskipalat ja ruutukuvioisesta rosterista hieman alkuperäistä enemmän tyylitellymmät kynnyslistat. Sain myös konepellin salpasysteemit maalattua ja asennettua.



« Viimeksi muokattu: 24.06.2012, 18:50:59 kirjoittanut Kulmamies »

Poissa Nieminen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 110
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #153 : 28.12.2010, 22:07:43 »
Pirun tyylikäs tuli noista kynnyslistoista ja tuosta "kilven kiinnikkeestä" ! :pomo:
Tätä projektia on kyllä ilo seurata! jatka saman malliin, uusia kuvia odotellessa! O0

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6585
  • 1% Hybridi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #154 : 28.12.2010, 22:16:07 »
Mä luotan siihen, jotta the kulmamies luo taas yhden ällistyttävimmistä kulkineista kilvitettynä / KATSASTAJAN PAINAJAISENA Whatevår  :pomo:
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa sotarauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #155 : 28.12.2010, 23:46:13 »
Taas jotain aivan uskomattoman hienoa Kulmamiestä. Pitänee alkaa kuivaamaan näppistä tuosta kuolasta :P

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2126
    • Instagram kuvat
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #156 : 29.12.2010, 09:06:10 »
496hv/595nm Eikö tuo aika hyvä ole! :buck2: no sehän ei kaikille riitä. ::)

Niin ja jos ei riitä niin kannattaa mennä Peetun projektia lukemaan ja sinne kertomaan mielipiteitään tehon/väännön puutteesta siinä moottorissa  ;D

Tuollainen GTI magazine termein "viissataa hevosta" on monille saavuttamaton teholukema, joten jos väännöt on "kuussataa nyyttonia" niin sekin riittänee 99,9% VRCF:läisistä..
« Viimeksi muokattu: 29.12.2010, 09:12:59 kirjoittanut mista »

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #157 : 30.12.2010, 19:55:42 »
jatka saman malliin, uusia kuvia odotellessa! O0

Tulee! Eilisen ja tämän päivän saldona valmiiksi muokattu ja kunnostettu lämmityslaite paikalleen asennettuna.

Eilen tein kiinnitykset puhallinmoottorille, muutin kennosta toisen letkunipan eri paikkaan, vaihdoin puhallinmoottoriin kuluneiden helojen tilalle tuliterät kuulalaakerit (kiitos kuuluu rc-harrastukselle, joten sopivat laakerit löytyivät omasta pakista), hiekkapuhalsin puhallinkotelon ja lopuksi maalasin sen. Tänään sain kasattua ja asennettua sen paikalleen. Asensin myös lämppärin hanan ja muutaman vesiletkun.



« Viimeksi muokattu: 24.06.2012, 18:53:16 kirjoittanut Kulmamies »

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #158 : 30.12.2010, 21:31:00 »
Hieno paisuntasäiliö kun on tarvikesäiliö ja volvon korkki ;)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #159 : 30.12.2010, 22:32:13 »
Hieno paisuntasäiliö kun on tarvikesäiliö ja volvon korkki ;)
Niin, tarvike ja tarvike, itsehän tuokin on tehty :)
Tuosta eteenpäin: http://kuvablogi.com/nayta/2691526/
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #160 : 30.12.2010, 22:37:56 »
Nyt hattu nousee korkealle -H-
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Nikkei

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 85
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #161 : 30.12.2010, 22:49:41 »
 :o jätkällä pysyy työkalut kädessä

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #162 : 31.12.2010, 00:28:44 »
Asiattomuudet poistettu ketjusta ja R-Teamille annettu varoitus. Kolmansien osapuolien projektien mollaamisesta ja vielä toisen henkilön topikissa.

Poissa R-Team

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • Tee se itse mitä et saa valmiina.
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #163 : 31.12.2010, 00:43:08 »
Sano toki ääneen mitä ajattelet, kritiikki lisää tarvetta kehitykselle  :)

"Alhainen" vääntö johtunee siitä, että ahtopainetta tuolloin oli vain 1,2bar. Yleensähän vääntö nousee jyrkemmin, kun ahtopaineita nostetaan enemmän?
Taitaa noi teho ja vääntö arvot olla vanhasta kokoonpanosta Amazon aikakaudelta? Se mitä tiedän kokoonpanostasi niin pitäisi sieltä irrota +650Nm niin voisi olla tyytyväinen.

-Mikä sai sinut kaksoin kytkin ratkaisuun? Eikö se olisi onnistunut yhdellä 240mm kytkisetillä? 
-Eikö ohjauksen muutosta olisi voinut totetuttaa muullaisella ratkaisulla?
-Taka-alatukivarsi ja etuakselisto ratkaisu jousituksen osalta? Kun olet tehnyt noinkin "laittomia" rakennelmia niin miksi et olisi muuttanut koko etupäätä nykyaikaisemmaksi?
...siinä aluksi ;)
Volvo kalustoa jo vuodesta 1993...

Poissa juhnu-79

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 360
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #164 : 31.12.2010, 01:06:24 »
Asiattomuudet poistettu ketjusta ja R-Teamille annettu varoitus. Kolmansien osapuolien projektien mollaamisesta ja vielä toisen henkilön topikissa.

 :hello:
sitähän minä koitin..
kyl mää ny jotain siinä sitten koitin oikeinkin tehdä..:)

 

KL-varaosat  Race.fi