RallyBaron  Samppasport

Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi

  • 1165 Vastauksia
  • 451246 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2201
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #300 : 09.02.2011, 15:03:14 »
Mitäs lupia tarvii kun tämmösen koneen laittaa 2.0l Veteraanin keulille? Ja mitä turvallisuusjuttuja piti vaihtaa kuten taakse levyt.. Tarviiko muuta kun tehokkaammat jarrut+ (vyöt?) ja lupalappu maahantuojalta (?) sekä teholappu katsastukseen?
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa Jani O.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 396
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #301 : 09.02.2011, 15:15:12 »
Eiks tollanen mee muutoskatsastuksella kun tehot ja tilavuus pysyy prosenttirajojen sisäpuolella. Ja alusta vastaamaan mallisarjan tehokkainta mallia eli näissä ei periaatteessa sille tarvis juuri mitään tehdä?
Nykyiset: '64 PV B18, '66 Amazon B20 chopattu, levitetty, jatkettu, sheivattu yms. pakolliset taikinoinnit, '64 Valiant 225cid, '59 Dodge Sierra Wagon 361cid, '86 245 B200K, '90 740 GLE, '04 V70 D5
Entiset Volvot: '80 244 B19A TOV-XXX, '86 245 B200E AUG-XXX, '87 244 B200E BCX-XXX, '91 965 B6304F RIV-XXX, '67 Amazon B20 ZEO-XX, '00 V70 Mk2 2,5TDI SIZ-XXX

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #302 : 09.02.2011, 15:16:52 »
Eiks tollanen mee muutoskatsastuksella kun tehot ja tilavuus pysyy prosenttirajojen sisäpuolella. Ja alusta vastaamaan mallisarjan tehokkainta mallia eli näissä ei periaatteessa sille tarvis juuri mitään tehdä?

Juuri näin.  :)

Poissa MaZi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 171
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #303 : 09.02.2011, 15:20:05 »
eipä voi muuta sanoa kun, että  viimisenpäälle upea kokonaisuus  -H-

volvo s80 2,5t

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2201
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #304 : 09.02.2011, 16:39:08 »
Eiks tollanen mee muutoskatsastuksella kun tehot ja tilavuus pysyy prosenttirajojen sisäpuolella. Ja alusta vastaamaan mallisarjan tehokkainta mallia eli näissä ei periaatteessa sille tarvis juuri mitään tehdä?

Eli jos omaan Amazoniin laittaisin isomman koneen.. Se sais olla joku 2,5 litranen about 130 heppanen ja alustalle ei tarvitse tehä mitään kun on levyt edessä? Mitenkäs moottorin kiinnikkeet? Tykkääkö katsastusmies kun on itsetehdyt? Jostain olin kuulevinani että pitäs alkuperäsillä kiinnikkeillä laittaa? (sori vähän offtopicia) :)
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #305 : 09.02.2011, 16:47:24 »
Eli jos omaan Amazoniin laittaisin isomman koneen.. Se sais olla joku 2,5 litranen about 130 heppanen ja alustalle ei tarvitse tehä mitään kun on levyt edessä? Mitenkäs moottorin kiinnikkeet? Tykkääkö katsastusmies kun on itsetehdyt? Jostain olin kuulevinani että pitäs alkuperäsillä kiinnikkeillä laittaa? (sori vähän offtopicia) :)

Auton pitää olla vastaava, tai parempi, kuin mallisarjan tehokkain. Amazonin ja Pyhimyksen tapauksessa pitää verrata B20 moottorilla olevaan malliin, missä on siis kaksipiirijarrut ja jarrutehostin.

Moottorin ja kumityynyn välisen korvan saa tehdä miten lystää, mutta periaatteessa korissa/rungossa olevin korvakkeisiin ei saisi kauheasti tehdä muutoksia.

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=536.0

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2201
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #306 : 09.02.2011, 16:51:34 »
Auton pitää olla vastaava, tai parempi, kuin mallisarjan tehokkain. Amazonin ja Pyhimyksen tapauksessa pitää verrata B20 moottorilla olevaan malliin, missä on siis kaksipiirijarrut ja jarrutehostin.

Moottorin ja kumityynyn välisen korvan saa tehdä miten lystää, mutta periaatteessa korissa/rungossa olevin korvakkeisiin ei saisi kauheasti tehdä muutoksia.

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=536.0

Okei.. Pitää lukea tuolta lisää. :)
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #307 : 10.02.2011, 00:38:10 »
Moottorin ja kumityynyn välisen korvan saa tehdä miten lystää, mutta periaatteessa korissa/rungossa olevin korvakkeisiin ei saisi kauheasti tehdä muutoksia.
Tahtooko tämä sanoa sitä että katsastussedältä tulee rengasraudasta otsaan jos esim. 240:ssä etupalkin ja kumin välinen korva on kokonaan itse tehty?
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #308 : 10.02.2011, 15:32:44 »
Tahtooko tämä sanoa sitä että katsastussedältä tulee rengasraudasta otsaan jos esim. 240:ssä etupalkin ja kumin välinen korva on kokonaan itse tehty?

Tuskinpa, tuo on kuitenkin pultattava osa ja varsinaninen rungossa oleva kiinnityshän on etupalkissa ja siihen ei kosketa. Eikä noita niin hirmuisesti ole tarkasteltu muutenkaan ;)

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #309 : 10.02.2011, 16:28:17 »
Ja se palkkikin on pultattava osa eli joku katsuri voisi ymmärtää että sitäkin saisi muuttaa ;)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa iFail

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 134
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #310 : 10.02.2011, 18:30:21 »
Paljonko tekemistä ensisavuille ?

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #311 : 11.02.2011, 20:25:10 »
Paljonko tekemistä ensisavuille ?

- tankki
- bensapumput
- bensalinjat valmiiksi
- pakoputki
- ohjaustehostimen letku
- mittarit

Eli ei paljon mitään :)

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3082
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #312 : 11.02.2011, 21:03:27 »
- tankki
- bensapumput
- bensalinjat valmiiksi
- pakoputki
- ohjaustehostimen letku
- mittarit

Eli ei paljon mitään :)

Eli Kulmamieheltä päivän homma :D.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2201
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #313 : 11.02.2011, 21:36:45 »
- tankki
- bensapumput
- bensalinjat valmiiksi
- pakoputki
- ohjaustehostimen letku
- mittarit

Eli ei paljon mitään :)

Teetkös sä turvatankin tähän vai jätätkö samanlaiseks kun alunperin on? Mimmonen putkisto tulee?
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Pyhimyksestä paholaiseksi
« Vastaus #314 : 12.02.2011, 09:19:20 »
Teetkös sä turvatankin tähän vai jätätkö samanlaiseks kun alunperin on? Mimmonen putkisto tulee?

Alkuperäiseen tankkiin on tarkoitus sovittaa pumput ja tehdä loiskelevyt.

Putkisto tulee 3" rosterista. Vaimennin on vielä hommaamatta, mutta todennäköisesti tulee Simonssin rosteripönttö.

 

KL-varaosat  Race.fi