Kulkukoira  Proturbo

240 b200k >> b5234t

  • 198 Vastauksia
  • 61690 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #45 : 10.11.2012, 16:01:01 »
onko sulla mahdollisuutta koittaa toista puolaa? tyyliin kaverin autosta tjsp?
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #46 : 10.11.2012, 16:08:15 »
ei ole tuohon mahdollisuutta...

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #47 : 13.11.2012, 17:13:31 »
Eli puola tuli ostettua ei auttanut ongelmaan laisinkaan... Mites ykk anturin sais testattua ja pitäisikö sinne tulla virta?

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #48 : 13.11.2012, 17:17:42 »
Puolalle tulee jatkuvavirta myös startatessa, iculle tulee jatkuvavirta, mutta puolalta eteen päin ei mitään elon merkkejä. Puola oli kyllä toimiva kun suoraan ajosta sen otin miten se olisi voinut hajota tai missä voisi olla vika?
Vastauksista olisi erittäin suuri apu sytytyksen kanssa pelattu enemmän kuin minkään muun vian takia.

Tuleeko maita puolalle ?
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #49 : 13.11.2012, 17:36:23 »
Kyllä mutta mihin tuo punavalkonen johto tulee?
kun siihen tulee tietysti virtalukolta piuhat niin mikä tuo vois olla
« Viimeksi muokattu: 13.11.2012, 17:38:21 kirjoittanut visa »

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #50 : 13.11.2012, 17:51:20 »
Kyllä mutta mihin tuo punavalkonen johto tulee?
kun siihen tulee tietysti virtalukolta piuhat niin mikä tuo vois olla
Puolan miinukseen. Se on kierroslukumittarin signaalijohto.
Jäitä housuun!

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #51 : 13.11.2012, 18:37:50 »
Mites tuo ykk anturi testataan?

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #52 : 13.11.2012, 19:05:56 »
Yksk keino on mitata vastus. Noin 170ohmia pitäis löytyä kahden navan välistä, en muista mitkä kaks kolmesta. Aukeeko suuttimet? Jos ne naksuu, silloin se saa kierroslukutiedon ja anturi toimii.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Jonte

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 13
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #53 : 13.11.2012, 20:07:49 »
Tää sun autos ja tuleva tekniikka vastaa täysin mun suunnitelmia, mitä aattelin joskus 240:lle tehdä. :2funny:

Mutta eikait siinä todella nätti, tykkään ja paljon. S*

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #54 : 13.11.2012, 21:32:04 »
Suuttimista pitäs kuulua vaan ihan pieni naksaus?

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #55 : 13.11.2012, 21:36:54 »
napnapnapnap ääntä pitäisi kuulua ja tuntua sormeen kun kokeilee suutinta.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #56 : 14.11.2012, 03:31:33 »
joo ei kyllä kuulu mites ton ykk anturin sais irti ku on aika ahtaasa paikasa täytyykö koko moottori ottaa irti?  :(

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #57 : 14.11.2012, 07:58:40 »
joo ei kyllä kuulu mites ton ykk anturin sais irti ku on aika ahtaasa paikasa täytyykö koko moottori ottaa irti?  :(

Pitäs olla yhellä 6mm pultilla kiinni. Tän jälkeen pitäs nousta ihan nostamalla pois   :o
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #58 : 14.11.2012, 16:42:28 »
Normi pieni räikkä ja 10mm hylsy tai lenkkiavain. Ei se niin ahdas oo :)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #59 : 14.11.2012, 17:22:31 »
Miksköhän se vaan pitää irti ottaa?
Onhan siinä kilometrin mittanen johtokin mistä pääsee mittaan..

 

Carcom Oy  Ateho