Samppasport  Futurez

240 b200k >> b5234t

  • 198 Vastauksia
  • 62176 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #90 : 24.11.2012, 14:56:06 »
polttimo on ehjä maadotin D+ uusiks ja poltimmo syttyi, mutta nyt on kokeiltu kahta laturia toinen vanhasta koneesta suoraan ajosta ja toinen kaverin verstaalta pitäisi olla toimivia molemmat ei silti lataa...

Poissa Joni-

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 474
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #91 : 24.11.2012, 16:23:48 »
Maadottaahan laturi varmasti (piuha laturin kyljestä lohkoon)?
Heräte voi olla kyllä katki jos se toimii vaan tietys asennos ja lakkaa toimimasta ku pistää laturiin kii.
Koita jollain erillisellä lampulla vetää laturille uus heräte suoraa akusta, eli akun + -> poltin -> laturin heräte. 12v sähkökynä mis on hehkulamppu pitäs toimii.
Volvo 245DL -88, Volvo 242L -75, Volvo 245SE -91, 340DL -89 + nippu muita..

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #92 : 24.11.2012, 18:38:48 »
madoitushan se oli... kaikki valot syttyvät nyt virrat päällä. kun kierroksia antaa alkavat himmeästi palamaan ja tyhjäkynnillä eivät pala lataako vaiko ei lataa?
myöskin heti kun ahtoja tulee huimat 0.1bar auto ei ota enää kierroksia paikallaan ottaa varmaan vaikka rajottimelle mutta ajossa ei.

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #93 : 07.12.2012, 23:22:55 »
eli autoon laitettu nyt bensapuoleen kerääjäsäiliö siirtopumppu ja vedetty letkut.
auto käy mutta laiska on ei ota kierroksia kunnolla ja savuttaa aika kovin mielestäni
viittaa varmaan rikkaalla käymiseen. miten ongelman saisi ratkaistua? voisiko ahdot vaikuttaa
asiaan kun on vakiot ja lastut on tonin tekemät. tonia en syytä uskon, että lastut on kunnossa  :)

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #94 : 08.12.2012, 08:25:14 »
Riittääkö bensanpaine? Itellä tollasta ongelmaa  :-\
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #95 : 08.12.2012, 20:52:50 »
Pakoputkessa vuoto ennen lambdaa? Ainakin se tiettävästi heittää liian rikkaalle.
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #96 : 14.12.2012, 17:08:14 »
ei mitään tulosta... bensanpainetta en ole pystynyt katsomaan linijaa supistamalla ei kyllä mitään tapahdu ja ezk kortti vaihdettu kuin myöskin kokeiltu lhssa toista korttia. auto ei tee yhtään mitään noin 3000 kierroksen jälkeen. laitan selvennykseksi vielä videon jos siitä olisi apua.

http://www.youtube.com/watch?v=gr1qz8t3RUw&feature=youtu.be

Poissa Jahre

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 262
  • MX-5 NB
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #97 : 14.12.2012, 17:38:15 »
Mites ilmamassamittari? Loppuuko siitä jo mittausalue? Onko se -016 loppuinen? Kuulostaa kuin kelkan moottorilta kun koittaa kylmänä kierrättää.

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #98 : 14.12.2012, 17:49:11 »
016 täysin vakio tekniikka vakio suuttimet jne. mitäs sanotte uskaltaako autolla ajaa?

Poissa Jahre

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 262
  • MX-5 NB
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #99 : 14.12.2012, 17:55:11 »
Hmmm, no ompa jännä. Itse kyllä välttäisin ajamista ennen kuin tuo on korjattu. Paljonko on ahtoja silloin kun kierrokset on 3000 rpm ?

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #100 : 14.12.2012, 17:56:29 »
0,2 ja 0,3 bar väliin eli vakiot. immukin on ehjä ilman sitä rupes käymää iha pisi jotai.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2012, 17:58:23 kirjoittanut visa »

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #101 : 15.12.2012, 21:21:11 »
koko päivä kokeiltu epätoivoisesti saada jotain aikaseksi ei mitään muuta onnistuttu tekemään paitsi muutama sulake poltettua. ja tuli huomattua että putki vuotaa hieman ennen lambadaa, mutta ei kai se noin pahasti voi reagoida vai voiko? myös kaikki mahdolliset ehdotukset mistä vika voisi johtua tervetulleita. :)

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #102 : 15.12.2012, 22:23:21 »
Jos putki vuotaa ennen lambdaa no vääristää arvon aika hyvin. Ei tarvi isokaan vuoto olla et menee jo todella rikkaalle
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #103 : 15.12.2012, 22:25:38 »
myös kaasuläpän asentotunnistin kävi mielessä kun kerran siinä on vaparin johtosarja niin täyskaasun johto on vielä kiinni. mihin se vaikuttaa?

Poissa Jahre

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 262
  • MX-5 NB
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #104 : 16.12.2012, 09:58:45 »
En usko että tuo pakoputki vuoto aiheuttaisi nuo sinun ongelmat mutta ei se tietenkään helpota asiaa. Tuo kaasuläpänasentotunnistin sen sijaan voisi. En nyt ihan täysin muista miten tuo LH ottaa sen signaalin käyttöön mutta jos se luulee että kaasuläppä on täysin auki ja pukkaa sen takia polttoainetta lisää.

 

Ateho  Elekma