Ateho  Elekma

240 b200k >> b5234t

  • 198 Vastauksia
  • 61707 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #30 : 25.10.2012, 23:49:28 »
lisää vaikeuksia yhden 9 pinnisen liittimen kokonaan unohdin tulee viissiin apparrin jalkatilaan mutta 87 vuosimallin autossa ei taida olla valmiina?

kuva



ja sitte mites tommosee ex-kaasari peliin vedetää bensapumpun sähköt,
joku kiltti vois tyhmemmälle kertoo ja entäs toi tankki täytyykö sille jotain tehä? :)
vielä tolle ajonestolle pitääkö siihen koskea, 240 johtosarjassa ei ole paikkaa joten boxikaan
ei ole kiinni semmonen kyllä löytyy
« Viimeksi muokattu: 26.10.2012, 00:33:41 kirjoittanut visa »

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7556
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #31 : 26.10.2012, 00:35:37 »
Hallijakajaa et tarvitse mihinkään kun käytät alkuperäistä vauhtipyörää lukevaa anturia. Tilalle hommaat LH2.4:llä varustetusta 240:stä jakajan jossa on sisällä vain pyörijä. Jos haluat tuota jakajaa käyttää, pitää alipainekello poistaa toiminnasta ja hitsata keskipakopuntit jumiin(vaatii jakajan purkamisen).
Ja koska ruisku on uudemmasta, ei mainitulle kylmäkäynnistyssuuttimen johdolle ole tarvetta. Suutinta kun ei ole.

Äkkiseltään kuvassa kaksi oleva palikka josta lähtee pari letkua, on sarjassamme ei vaikuta mopon toimivuuteen. Ei pysty nyt tarkastamaan, mutta epäilisin olevan joku tankin huohotuskiertoon tai vastaavaan juttuun liittyvä venttiili.

Mukana tuli kuulemma koko johtosarja, eikö ois ollu parempi karsia siitä ylimääräiset pois ja käyttää sitä? Ei tarttis miettiä kytkentöjen muuttamista koneen puolelta sopiviksi? Lisää kytkettävää 240 johtosarjalla tulee myös ajonestosta jonka signaalin boksi tarvitsee toimiakseen. Ellei sitten laita ajonestottoman boksin lastua tai muuta ohitusta.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #32 : 26.10.2012, 05:56:08 »
Jos en ihan väärässä ole niin tuo valkoinen liitin on juuri se josta joutuu vetämään johdot mittaristolla yms.. Ainakin omassa E---> LH projektissa on vain 2 liitintä auton sisällä, Toiseen tulee rele ja toinen on samanlainen valkoinen josta vedetään johtoja. Jos on saman väriset johdot niin menee jotenkin näin.

Pinkki: Ecusta pinni 22 ja sytytys pinni 3 yhdistyy liittimessä ja menee siitä  Mittaristolle?
Sini/musta: Sytytysboxin pinnistä nro 34 --->  Mittaristolle johonki liittimeen
Vihreä: Ecu pinni 14 -> Johonkin 2 pinnin liittimeen tuon alla olevan punaharmaan kanssa?
Puna/harmaa: Ecu pinni 15 -->  Johonkin 2 pinnin liittimeen tuon yllä olevan vihreän kanssa?
Sininen: Ecu pinni 35 Ei selvinnyt minne menee.?
kelta/puna (paksu): Mustasta liittimestä --> valkoiseen liittimeen, ei tietoa minne siitä??
kelta/sininen: Ecu pinni 30 --> Ei tietoa??
kelta/puna (ohut): tulee sulakerasialta ja siitä lähtee konetilaan johonkin LH:n liittimeen.?
Sitten eculta tulee liittimeen violetti johto (pinni 26), mutta se ei lähte liittimestä minnekkään. Netistä löysin sille johdolle nimen "to shift indigator light"??

Mulla on kaikkien johtojen tiedot tallilla ett mihin menee mikäkin, laitan sulle infoa ku pääsen käymään siellä :)
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #33 : 27.10.2012, 18:40:06 »
Muut on jo selvillä mutta tuo sininen johto menee virtalukolle mutta mihin virtalukon johtoon? :)

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #34 : 27.10.2012, 20:01:11 »
Muut on jo selvillä mutta tuo sininen johto menee virtalukolle mutta mihin virtalukon johtoon? :)

Kato sähkökynällä mihin tulee virta kun käännät avainta ? :)
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #35 : 28.10.2012, 16:08:10 »
eli nyt laitoin neljä johtoa auton sisälle 1 virtalukolle 2 bensapumpulle sulakkeelle 4 ja 1 startille nyt ongelmana
että mihin bensapumpun virtajohto tulee laitoin sen sulakkeelle 4 mutta pumppu ei käynnisty. Voisiko ajonesto tehdä tuon?
« Viimeksi muokattu: 28.10.2012, 16:13:38 kirjoittanut visa »

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #36 : 04.11.2012, 11:23:09 »
Jokos tää käy?  :)
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #37 : 04.11.2012, 14:00:37 »
Kyllähän sen tänään pitäs käynnistyä :) semmonen ärsyttävä ongelma tuli että kun laittaa virrat päälle turvavyövalo ja mittaristossa pelkkä öljyvalo syttyvät eivätkä sammu vaikka vääntää virrat pois. myöskin kipinä on hukassa puolalle saakka tulee ainakin virta
« Viimeksi muokattu: 04.11.2012, 16:37:58 kirjoittanut visa »

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #38 : 06.11.2012, 02:10:27 »
Eli lähestulkoon kaikista ongelmista (luulisin) muutaman ystävän avulla ja tuurilla selvitty ainoa olennainen vika on, että kipinä on edelleen hukassa. Viisaampien neuvoja tarvittaisiin mistä
kannattaa vian etsintä aloittaa ja miten edetä :) Virranjakajan kannen ja pyöriän käyn huomenna hakemassa kun eivät kovin hintavia ole.

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #39 : 06.11.2012, 02:19:19 »
Ootko sen ajoneston kytkeny tai muistanut ohittaa jollain tapaa?

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #40 : 06.11.2012, 02:25:02 »
Joo hommasin toisen, että ajonestotonboxi siellä pitäs olla :)
Bensaboxi siis vaihdettu vaikuttaako ajonesto sytytykseenkin?
« Viimeksi muokattu: 06.11.2012, 02:35:08 kirjoittanut visa »

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7967
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #41 : 06.11.2012, 08:27:36 »
Tuleehan ecu:lle ja icu:lle virtaa myös starttiasennossa. Joku on kuulemma joskus taistellut noiden kanssa.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #42 : 06.11.2012, 09:06:28 »
Ootko vaihtanu sytkäkiven? Käsittääkseni sähköruiskun ja kaasarikoneen sytkäkivillä on eroa.
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #43 : 06.11.2012, 15:12:41 »
Eli sytkäkivi on vaihdettu käytän b200kn puolaa voiko tuo vaikuttaa? :)
virtakin tulee starttiasenossa

Poissa visa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
Vs: 240 b200k >> 230fk+m90
« Vastaus #44 : 10.11.2012, 15:29:56 »
Puolalle tulee jatkuvavirta myös startatessa, iculle tulee jatkuvavirta, mutta puolalta eteen päin ei mitään elon merkkejä. Puola oli kyllä toimiva kun suoraan ajosta sen otin miten se olisi voinut hajota tai missä voisi olla vika?
Vastauksista olisi erittäin suuri apu sytytyksen kanssa pelattu enemmän kuin minkään muun vian takia.

 

Samppasport  Futurez