Pitkästä aikaa tuli vähän askarreltua. Kärry pitäisi leimata hiljalleen, joten edellisen pakoputkisto muutoksen yhteydessä tallin hyllylle ”unohtunut” katalysaattori löysi jälleen paikkansa auton alta. Samalla korjasin etummaisen kannatin pannan, joka on ollut poikki jo pidemmän aikaa. Tuo ainoa ruostevaurio eli akkukotelon pohjassa ollut reikä paikkaantui jo aiemmin.
Useassa eri yhteydessä on epäilty, mitä järkeä/hyötyä on jättää katti pois putkistosta. Tulipahan taas todettua, että kyllä sillä todellakin on merkitystä. Enää ei ahdot nouse yhtään niin herkästi kuin ennen, ja sen myötä kulkupuoli huononi selvästi. Pakopainetta on siis selvästi liikaa noin pienelle hyrrälle. Eli eiköhän tuo ahdistin siirry leiman jälkeen tallin hyllylle odottamaan ensi vuotta.
Huomenna menee kärry pajalle takapyörän laakereiden vaihtoon. En viitsinyt niitä alkaa itse turaamaan, kun ei satu tuota prässiä kuulumaan kotitallin varusteisiin. Saa nähdä poistuu ylimääräiset värinät, tärinät ja vonkunat sen myötä.
Jahka leima on paperissa, voi taas keskittyä johonkin muuhun, kuten kesävanteiden ehostukseen.