Rosvoliitin saattaa toimia aikansa, ikävä homma sitten kun ei enään toimikkaan ja johdot on hapettuneet.
Useita kymmeniä rosvoliitoksia purkaneena ja niihin kunnolliset liitokset tehneenä ite nakkelen suosiolla rosvoliittimet hyvään talteen. Kunnollinen 'teippiliitoskin' on pitemmän päälle parempi ja varmempi kuin rosvoliitos. Yhteen aikaan ovat ikävä kyllä vetokoukkujen johtojen liitoksiakin laittaneet rosvoliittimillä, useista autoista joutunut ite nekin liitokset laittamaan kunnollisilla liitoksilla.
Lisävalon katkaisija kojelautaan on hyvä kahdesta syystä, saa lisävalon pois päältä jos tulee paska keli jolloin lisävaloista enemmän haittaa kuin hyötyä ja toinen että kun vastaantulijalla on huonot valot niin voi lisävalon/lisävalot sammuttaa ensin ja siten ajaa pitemmästi valoisammassa kun ei tartte ihan heti vaihtaa lyhyille valoille.
Niin monessa autossa missä akku ei ole moottoritilassa, moottoritilassa on plus ja miinus navat virran antoa ja virran ottoa varten. Ja niihin napoihin lisävalon releen plus ja miinus yleensä kytketään.