Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: mirtzi (kaupoissa epäselvyyksiä) - 11.08.2018, 20:44:15
-
Elikkäs olisi tarkoitus siis laittaa 740 korii t5 pannu ja se toimimaan vakio ohjauksella näin alkuun, mutta on herännyt pari juttua mihin tarvitsisi varmennusta/ohjeistusta eli lähinnä siihen että miten olisi järkevin suunnitella moot ohjauksen vedot tms, kytkentäkaaviot löytyy mutta ihan mikkää paras ymmärtäjä niitten päälle en ole. Myös tuo että onko mahdollista saada erillispuolat toimimaan vakio ohjauksella vai tartteeko mennä 850 omalla virranjakajalla.
Kiitokset etukäteen auttajille
-
Kaveri perkaili 850 T5 johtosarjan sopivaks takavetoon eli kaiken ylimääräsen pois, ei se kummallisen näkönen loppujen lopuks ollu.
Paa virranjakaja koneen etupuolelle ni ei tarvi sitäkään muuttaa: https://www.l-m-r.se/p/volvo/240/tandsystem/fordelarlocksadapter-t5-kit.html
-
Tuo johtosarjan perkaamis homma lähinnä mietityttää sillä että mitä kaikkea tarvitsisi kytkeä "korin" sähköistä 850ecu ja kun 850 ecussahan on halkeava kampa niin tarvitsisiko minun myös perata 850 korista sähköjä.
-
Samankaltaisten olosuhteiden ajamana oon lukenut, että uudempi motronic (4.4) olis mahdollista saada toimimaan suorasytkäpuolilla.
Vanhemman (4.3) tilalle pitäs mennä tuo uudempi ecu.
Jotain pintä tinailua tais tossa puolien laitossa olla, google tai isot pojat tarkentanee asiaa.
-
Siitä muuten tulikin asiallinen muistutus tarvitsee vähän tutkia asiaa paremmin, mutta tosiaan tässä on lh kampaus ja purku menossa ja 850 sähköille sama homma, mutta tarvitsisi selkoa vielä et tarviinko myös purkaa b kamman sähköjä, että niitä vrm tarvitsisi tutkia myös