Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: jesu_racing - 21.04.2011, 00:31:59
-
Millasta nytkintä suosittelette b21etic koneeseen? Kytkinhän on tuossa moottorissa 215mm eikä siihen saa kun sre pelkän asetelman eli onko vaihdettava tilalle 228mm levy ja astelma että saadan väännönkesto lähelle 500nm mielummin ylikin? tällöinhän pitää vaihtaa myös vauhtipyörä toisesta koneesta tuskin on samanlaisia?
-
SRE -618 ja sintteri niin alkaa kestämään.
Vauhtipyöräksi käy originaali, josta otetaan pinta pois ja tehdään uusi pulttijako.. Tai vaihtoehoisesti jos on nappulaa tilillä niin 300e saa teräs vp:n
-
SRE -618 ja sintteri niin alkaa kestämään.
Vauhtipyöräksi käy originaali, josta otetaan pinta pois ja tehdään uusi pulttijako.. Tai vaihtoehoisesti jos on nappulaa tilillä niin 300e saa teräs vp:n
Passeli kytkin käyttöautoonkin. Jopa 60 kg rouvasihminen polkee sitä massalevyllä ja vaijerilla keposesti.
-
onko tuo sre-618 jonku toisen auton asetelma ku pulttijaon joutuu muuttamaan ja otetaanko pinnasta joku tietty määrä kamaa pois?
-
onko tuo sre-618 jonku toisen auton asetelma ku pulttijaon joutuu muuttamaan ja otetaanko pinnasta joku tietty määrä kamaa pois?
BMW M3:n asetelma SRE HD eli vahvistettu. VP:sta otetaan pois kytkinlevyjen paksuuden erotus tai vastaavasi lisätään prikkaa kiinnityspinnan alle, jos uusi levy on paksumpi kuin M3 levy.
-
kiitoksia näistä alkaa tyhmällekkin pikkuhiljaa valkenemaan nää kytkinhommat täytyy laittaa palikat tilaukseen.