Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: Joni87 - 20.01.2018, 19:52:04
-
kansirempan jälkeen tyhjäkäynti 3000rpm. missä vika?
-
Antaako vikavaloa?
Kaasuvaijeri onko riittävän löysällä ettei jää kaasuläppää vetää auki?
Alipaineletkut ja piuhat kaikki varmasti kiinni?
-
Alipaineletku jäänyt johonkin kytkemättä ja aiheuttanut pienen imuvuodon, tai imusarjan tiiviste vuotaa ?
-
Antaako vikavaloa?
Kaasuvaijeri onko riittävän löysällä ettei jää kaasuläppää vetää auki?
Alipaineletkut ja piuhat kaikki varmasti kiinni?
service palaa kyllä. Letkut ja kaikki pitäis olla ku kiinni.
-
Alipaineletku jäänyt johonkin kytkemättä ja aiheuttanut pienen imuvuodon, tai imusarjan tiiviste vuotaa ?
. Huomenna tutkia asia paremmin. Imusarjan tiiviste uus ja kiristetty kunnolla.
-
Service eri juttu kuin vikavalo.
Brakecleaneria käynnissä ollessa liitoksiin, letkun päihin, tiivisteisiin ja jos käynti muuttuu niin alipainevuotaa sieltä.
Kaasuläpän ja tk- moottorin tiivisteet sekä suuttimen imusarjanpuolen o-renkaat suihkii myös.
-
Service on pelkkä huollon ilmaisimen valo, minkä palaminen ei vaikuta muuten mihinkään. Kyllä sitä imuvuotoa voi etsiä paineilmallakin, niin että työntää paineilmaa jostain alipaineletkusta imusarjaan ja kuuntelee mistä suhisee.
Eihän se kaasuvaijeri ole mennyt jotenkin väärin, jolloin kaasu hirttää ?
-
no niin imuvuotohan siellä. ja vaijeri jää kantaan. se muovinen säätö potikka oli jumissa ja meni poikki. nyt sitten tarvisin apua pariin asiaan. uus tai käytetty vaijeri jostain ja 4 pakosarjan pulttia tai mittaa minkä moinen kävisi. ;D